ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Πρὸς τοὺς ἀπανταχοῦ Ὀρθοδόξους.

Κρατώμεν τῆς ὁμολογίας, ἥν παρελάβομεν ἄδολον, παρά τηλικούτων ἀνδρῶν, ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμόν, ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου.Ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ἐλλειπή τὴν κεκηρυγμένην Ὁρθόδοξον πίστην.
Ἀλλ’ αὔτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται, μὴ ἐπιδεχόμενη μήτε μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν, καὶ ὁ τολμών ἤ πράξαι ἤ συμβουλεύσαι ἤ διανοηθήναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τὴν πίστιν τοῦ Χριστού, ἤδη ἐκουσίως καθυπεβλήθη εἰς τὸ αἰώνιον ἀνάθεμα, διὰ τὸ βλασφημεῖν εἰς τὸ Πνεύμα τὸ Ἅγιον, ὡς τάχα μὴ ἀρτίως λαλήσαν ἐν ταῖς Γραφαῖς καὶ Οἰκουμενικαῖς Συνόδοις…Ἄπαντες οὐν οἱ νεωτερίζοντες ἤ αἰρέσει ἤ σχίσματιἐκουσίως ἐνεδύθησαν κατάρα ὡς ἰμάτιον (Ψαλμ-ΡΗ’18), κἄν τε Πάπαι, κἄν τε Πατριάρχαι, κἄν τε κληρικοί, κἄν τε λαϊκοί, κἄν Ἄγγελος ἐξ Οὐρανοῦ.

Ἄνθιμος ἐλέω Θεοῦ Ἀρχιεπίσκοπος Κων/πόλεως Νέας Ρώμης ἤ Οἰκουμ. Πατρ.
Ἰερόθεος ἐλέω Θεοῦ Πάπας καὶ Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας καὶ πᾶσης Αἰγύπτου.
Μεθόδιος ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἀντιοχείας.
Κύριλλος ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἰεροσολύμων.
Καὶ αἱ περὶ αὐτοὺς Ἱεραὶ Συνόδοι.
Ἐν Κωνσταντινούπολει τὸ σωτήριον ἔτος 1848.

Κύριε Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν,

«....πολλοὶ ἐροῦσίν μοι ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, Κύριε Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δαιμόνια ἐξεβάλομεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δυνάμεις πολλὰς ἐποιήσαμεν; καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι Οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς· ἀποχωρεῖτε ἀπ' ἐμοῦ οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν (Κατά Ματθ. 21-24) 2)

Δεν είστε θύμα, είστε θύτης. κ. Πρωθυπουργέ, !!!!

Δεν είστε θύμα, είστε θύτης. κ. Πρωθυπουργέ, !!!!
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ, Κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΈ;

μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί

Ο Απόστολος Παύλος λέει «…μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται 10 ούτε πλεονέκται ούτε κλέπται ούτε μέθυσοι, ου λοίδοροι, ουχ άρπαγες βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι. 11 και ταύτά τινες ήτε· αλλά απελούσασθε, αλλά ηγιάσθητε, αλλά εδικαιώθητε εν τω ονόματι του Κυρίου Ιησού και εν τω Πνεύματι του Θεού ημών.» (Α’ Κορ.6:9-11).

ΑΓΑΠΗ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΑΓΑΠΗ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ..ΚΑΤΑ ΤΟΝ Γ.ΦΛΩΡΟΦΣΚΥ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΗΤΑΝ [ Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΥΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΤΡΑΧΥΤΙΤΑ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ].Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΕ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ -ΣΤΑΥΡΟΥ - ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΟΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΣ.

έλειπαν 13 ολόκληρες ημέρες,

Όσο κι αν ψάξετε, σε οποιοδήποτε αρχείο των ελληνικών ληξιαρχείων, δεν πρόκειται να βρείτε ούτε έναν Έλληνα ή Ελληνίδα που να έχει καταχωρηθεί με ημερομηνία γέννησης από 16 έως 28 Φεβρουαρίου 1923! Αυτό αποκαλύπτει ο κ. Διονύσης Σιμόπουλος, Διευθυντής του Ευγενιδείου Πλανηταρίου. Όχι, φυσικά, γιατί δεν.... είχαμε ούτε μία γέννα σε μία ολόκληρη περίοδο 13 ημερών, αλλά γιατί απλούστατα το 1923 είχε μόνο 352 ημέρες"! Όπως εξηγεί ο κ. Σιμόπουλος, από τον Φεβρουάριο του 1923, έλειπαν 13 ολόκληρες ημέρες, δηλαδή το διάστημα μεταξύ 16 και 28 Φεβρουαρίου, ο ήλιος αποκοιμήθηκε, καί ξύπνησε μετά από 13 μέρας..

ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω»

Ο Απόστολος Παύλος μας λέγει: «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω». Τολμηρό αυτό που μας λέγει ο απόστολος Παύλος! «ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ»!! Φαντάζεστε αυτούς που αρέσκονται εις τα θαύματα να έβλεπαν άγγελο να τους λέγει «ακολουθήστε το νέο ημερολόγιο των Παπών της Δύσεως»!!! Εως και αυτόν τον ίδιο τον Παύλο θα αναθεμάτιζαν!!!

Εσύ σε ποια Εκκλησία ανήκεις;

‎"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Γρηγόριος ο Θεολόγος «Εσύ σε ποια Εκκλησία ανήκεις; Σε αυτήν του Βυζαντίου, της Ρώμης, της Αντιόχειας, της Αλεξάνδρειας ή της Ιερουσαλήμ;;;;; Τότε ο δίκαιος απάντησε σοφά: «Ο Κύριός μας Χριστός χαρακτήρισε Καθολική Εκκλησία εκείνη την Εκκλησία, η οποία διατηρεί την αληθινή και ομολογιακή παρακαταθήκη της πίστης.!!!!!! αγίου Μαξίμου Ομολογητού:

δύο μορφές ταπεινώσεως

«Υπάρχουν δε δύο μορφές ταπεινώσεως, όπως ακριβώς και δύο μορφές υπερηφάνειας. Η πρώτη υπερηφάνεια είναι όταν εξουθενώνει κανείς τον αδελφό του, όταν τον εξευτελίζει σαν να μη είναι τίποτα και θεωρεί τον εαυτό του ανώτερό του. Αν αυτός που θα πέσει σε αυτήν την υπερηφάνεια δεν φροντίσει γρήγορα με τη κατάλληλη προσοχή και επιμέλεια να διορθωθεί σιγά -σιγά φτάνει στην δεύτερη υπερηφάνεια και καταντά να υπερηφανεύεται απέναντι στον ίδιο τον Θεό και να πιστεύει πως οτιδήποτε κατορθώνει οφείλεται στις δυνάμεις του και όχι στον Θεό. Πραγματικά αδελφοί μου, κάποτε είδα έναν που είχε καταντήσει στην ελεεινή αυτή κατάσταση. Στην αρχή αν του έλεγε κανένας αδελφός κάτι τον έφτυνε και έλεγε: ‘’Ποιος είναι αυτός; Δεν αξίζει κανένας παρά μόνο ο Ζωσιμάς και οι μαθητές του’’. Μετά άρχισε να εξευτελίζει και αυτούς και να λέει: ‘’Δεν αξίζει κανένας παρά μόνο ο Μακάριος’’. Και μετά από λίγο άρχισε πάλι να λέει: ‘’Τι είναι ο Μακάριος; Τιποτένιος, μόνο ο Βασίλειος και ο Γρηγόριος αξίζουν’’. Μετά από λίγο άρχισε και αυτούς να τους εξευτελίζει λέγοντας: ‘’Τι είναι ο Βασίλειος και τι είναι ο Γρηγόριος; Τιποτένιοι. Μόνο ο Πέτρος και ο Παύλος αξίζουν’’. Του λέω: ‘’Πραγματικά αδελφέ μου και αυτούς θα τους απορρίψεις’’. Πιστέψετε με, μετά από λίγο καιρό άρχισε να λέει: ‘’Τι είναι ο Πέτρος και ο Παύλος; Τιποτένιοι. Μόνο η Αγία Τριάδα αξίζει’’. Μετά υπερηφανεύτηκε και εναντίον του ίδιου του Θεού και έτσι έχασε τα λογικά του. Για αυτό πρέπει να αγωνιζόμαστε αδελφοί μου, εναντίον της πρώτης υπερηφάνειας για να μην καταλήξουμε μετά από λίγο στην τέλεια υπερηφάνεια».

(Αββά Δωρόθεου, Έργα Ασκητικά, Διδασκαλία περί ταπεινοφροσύνης, σελ. 129).

ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΩΣ ΘΗΡΙΟ !!!!

Ἰδού τί γράφει εἰς τήν «ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ» σελίς 4, ὁ κλεινός Πατριάρχης Ἱεροσολύμων Δοσίθεος:

«Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγέννησεν ὁ ΙΣΤ’ αἰών: Τήν αἴρεσιν τοῦ Λουθήρου, τήν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τήν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτῶν, (Ἰησουιτῶν. Τάγμα θανάτου τοῦ Πάπα. Σκοπός του ἡ διάδοσις τοῦ Παπισμοῦ καί ἡ ὑποταγή ὅλων ὑπό τόν Πάπα) καί τήν αἴρεσιν τοῦ Νέου Καλενδαρίου· (Σ.σ. ἡμερολογίου). … κατά δέ τῆς αἱρέσεως τοῦ Νέου Καλενδαρίου ἀπεφάνθη ἡ ἐν Κων/πόλει μεγάλη Οἰκουμενική Σύνοδος τῶ 1593».Ο ΙΕΡΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ Δοσίθεος: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΩΣ ΘΗΡΙΟ !!!!.


Ο ΑΓΙΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥ ΔΟΣΙΘΕΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΙΕΡΟ..

.

Ο ΔΟΣΙΘΕΟΣ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ. Η ΔΩΔΕΚΑΒΙΒΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ.

ὀφθαλμὸν μὲν ἐκκόψωμεν

Βαδίζοντες δὲ τὴν ἀπλανῆ καὶ ζωηφόρον ὁδόν, ὀφθαλμὸν μὲν ἐκκόψωμεν σκανδαλίζοντα· μὴ τὸν αἰσθητόν, ἀλλὰ τὸν νοητόν· οἷον ἐὰν ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὄντες ὀφθαλμοὶ τῆς Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφωνται καὶ σκανδαλίζωσι τὸν λαόν, χρὴ αὐτοὺς ἐκβάλλεσθαι. Συμφέρον γὰρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον, ἢ μετ' αὐτῶν ἐμβληθῆναι, ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα, εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός.

Ὁ ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης, ἀκολουθώντας τὸ Μ. Ἀθανάσιο, ἀπαγορεύει τὴν «κοινωνία» ὄχι μόνο μὲ αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ μὲ ἐκείνους ποὺ ἐπικοινωνοῦν μὲ αἱρετικούς. Λέγει:
«τοῦ τε Ἁγίου Ἀθανασίου προστάσσοντος μηδεμίαν κοινωνίαν ἔχειν ἡμᾶς πρὸς τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ μὴν μηδὲ πρὸς τοὺς κοινωνοῦντας μετὰ τῶν ἀσεβῶν»
(Ἐπιστολαί, 466, l.17-18).

Καὶ ὁ Πατριάρχης Κων/πόλεως, ἅγιος Γερμανὸς ὁ νέος, συμβουλεύει τὴν ἀποχὴ τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μὲ ἐκείνους τοὺς «ὀρθόδοξους» ποὺ κοινωνοῦσαν μὲ τοὺς Λατίνους. Συμβούλευε ἀκόμα τους λαϊκούς, νὰ φεύγουν ὁλοταχῶς ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς, ποὺ ἔδειξαν ὑποταγὴ στοὺς Λατίνους, καὶ μήτε σὲ Ἐκκλησία ποὺ ἐκεῖνοι λειτουργοῦν νὰ πηγαίνουν, μήτε νὰ παίρνουν εὐλογία ἀπὸ τὰ χέρια τους. Καλύτερα νὰ προσεύχεστε μόνοι στὰ σπίτια σας, παρὰ νὰ συγκεντρώνεστε στὴν ἐκκλησία μαζὶ μὲ τοὺς Λατινόφρονες κληρικοὺς καὶ λαϊκούς.http://www.facebook.com/photo.php?fbid=328244863964089&set=o.425047610867614&type=1&theater.

διῶκτες τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ;

Τί συμβαίνει στούς διῶκτες τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ; ῾Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς .
Ρωτήστε τον διώκτη της Εκκλησίας Σαύλο (Σαούλ), τί του συνέβη. «Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίξειν» (Πράξεις 26, 14), του είπε ο Κύριος και ο Σαύλος βαπτίστηκε και έγινε ο Παύλος, ο Απόστολος.
Τί συνέβη στον Ηρώδη, τον πρώτο διώκτη των χριστιανών; Τί συνέβη στον Ιουλιανό τον Παραβάτη.; Πέθαναν και οι δύο με φρικτό θάνατο, ενώ οι θεοστυγείς δολοπλοκίες τους εναντίον του Χριστού διαλύθηκαν σαν καπνός.
Αλλά έτσι συνέβαινε πάντα στην ιστορία: κάποιοι διώκτες μεταστρέφονταν στον χριστιανισμό, ενώ άλλοι πέθαιναν με φρικτούς θανάτους. Πάντοτε οι προσπάθειες του ενός ή του άλλου χριστιανομάχου εκμηδενίζονται, διαλύονται σαν καπνός.
Όταν ο αυτοκράτορας Αδριανός επιτέθηκε στην Ιερουσαλήμ, ήθελε να εκδικηθεί τους Ιουδαίους και τους χριστιανούς, διότι δεν ξεχώριζε τους χριστιανούς από τους Ιουδαίους. Διασκόρπισε τους Ιουδαίους σε όλο τον κόσμο κι έκτισε έναν ειδωλολατρικό ναό στο σημείο όπου βρισκόταν ο Ναός του Σολομώντος. Επίσης μετονόμασε την Ιερουσαλήμ «Αϊλία», με βάση το όνομα του «Αΐλιος» και απαγόρευσε σε οποιονδήποτε να ονομάζει την πόλη αυτή Ιερουσαλήμ. Έκτισε ναό προς τιμήν του φαύλου Ερμή στον Γολγοθά, άλλον ναό για τον Δία πάνω από τον τάφο του Κυρίου κι έναν ναό προς τιμήν του Άδωνη, στη Βηθλεέμ.
Πράγματι πόσο τραγικό θα ήταν, για τους χριστιανούς εκείνης της εποχής, να βλέπουν τα ιερά τους προσκυνήματα να χλευάζονται κατ’ αυτόν τον τρόπο! Αλλά όμως στο τέλος τί συνέβη; Ο αυτοκράτορας Αδριανός βρήκε φρικτό θάνατο και όσο για τους ειδωλικούς ναούς του, αυτοί κατακρημνίστηκαν την εποχή των θεοστέπτων αγίων βασιλέων Κωνσταντίνου και Ελένης, της αυτοκράτειρας μητέρας του. Στη θέση τους ανεγέρθηκαν περικαλλείς χριστιανικοί ναοί, που μέχρι σήμερα στέκουν ακλόνητοι!
«Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίζειν». Ω, πόσο μάταιη και χαμένη είναι κάθε μάχη εναντίον του Χριστού!
(Αγ. Νικολάου Βελιμίροβιτς,

«Ἔστι κακή ὁμόνοια, καί καλή διαφωνία

Ὁ μεγάλος θεολόγος τοῦ ΙΕ αἰῶνος, ‘Ιωσήφ ὁ Βρυέννιος λέγει: «Ἔστι κακή ὁμόνοια, καί καλή διαφωνία. Ἔστι σχισθῆναι καλῶς καί ὁμονοῆσαι κακῶς. Οἷς γάρ ἡ φιλία ἀπωλείας πρόξενος, τούτοις τό μῖσος ἀρετῆς ὑπόθεσις γίνεται. Καί κρείσσων ἐμπαθοῦς ὁμονοίας, ἡ ὑπέρ ἀπαθείας διάστασις. Καλόν τό εἰρηνεύειν πρός πάντας, ἀλλ’ ὁμονοοῦντας πρός τήν εὐσέβειαν. Ἡ γάρ εἰρήνη μετά μέν τοῦ ἰδίου καί πρέποντος, κάλλιστον ἐστι κτῆμα καί λυσιτελέστατον, μετά δέ κακίας, ἤ δουλείας ἐπονειδίστου, πάντων αἴσχιστον καί τε καί βλαβερώτατον. Ἐπεί οὐδείς δύναται κτήσασθαι τήν ἀγάπην τῶν πονηρῶν καί κακῶν, χωρίς κακίας καί πονηρίας. Μεγάλη δέ ἀρετή τοῦ δικαίου, ὅταν ἔχη τούς τοῦ Θεοῦ ἐχθρούς, ἐχθρούς, καί τούς αὐτοῦ φίλους, φίλους, ὥσπερ μεγάλη κακία ἁμαρτωλοῦ, ὅταν τούς τοῦ Θεοῦ φίλους ἔχη ἐχθρούς, καί τούς ἐχθρούς αὐτοῦ φίλους (Ἰωσήφ Βρυεννίου, Τά Εὑρεθέντα, Τόμος Β, σελ. 22)

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

"ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ" ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ! Και καλεσμένους τους αμετανόητους γραικύλους χριστιανομάχους Τσίπρα, Κουβέλη και Παπαρήγα! Προσέξτε μόνο να μην κάνετε Αγιασμό, γιατί θα...μολυνθεί ο Αλέξης! Η Εκκλησία αποτελούσε για χρόνια τον εύκολο στόχο της Αριστεράς. Με ακραία ξεσπάσματα και εκδηλώσεις άκρατου λαϊκισμού, ανίδεοι βουλευτές (αλλά και ηγέτες) υποστήριζαν ούτε λίγο ούτε πολύ ότι η Εκκλησία πρέπει να εξαφανιστεί. Τα πράγματα όμως, όπως σημειώνει η εφημερίδα Δημοκρατία, άλλαξαν και το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μία προσέγγιση που οδηγεί στο άλλο άκρο και προκαλεί εύλογες απορίες. Ξαφνικά ο μαχητικός κ. Τσίπρας έγινε «φίλος» του Αρχιεπισκόπου και του Οικουμενικού Πατριάρχη. Αλλά και ο κ. Ιερώνυμος σε κάθε ευκαιρία στηρίζει αυτές τις νέες «σχέσεις στοργής». Πρόσφατα μάλιστα χοροστάτησε στην κηδεία του πατέρα του Αλέξη Τσίπρα που έγινε στον Διόνυσο. Φυσικά, επρόκειτο για θρησκευτική τελετή, αλλά το γεγονός δεν παύει να ξενίζει, αν σκεφτεί κανείς ότι ο κ. Τσίπρας στην ορκωμοσία της Βουλής δεν κάνει ούτε καν τον σταυρό του. Το αποκορύφωμα όλων αυτών των διεργασιών είναι ένα συνέδριο που (όπως αποκάλυψε το «Βήμα») θα διοργανωθεί στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο με θέμα «Εκκλησία και Αριστερά» και κεντρικούς ομιλητές τον κ. Ιερώνυμο και τους ηγέτες των αριστερών κομμάτων της χώρας. Η αποδοχή της πρότασης από την πλευρά της Αρχιεπισκοπής προκάλεσε έντονο προβληματισμό σε εκκλησιαστικούς κύκλους. «Τι δουλειά έχει η Εκκλησία να συζητά τις σχέσεις της με κόμματα και ιδεολογίες;» ανέφερε στη «δημοκρατία» ιεράρχης της βόρειας Ελλάδας και πρόσθεσε: «Φαντάζεστε τι σάλος θα είχε ξεσπάσει, αν ο Αρχιεπίσκοπος συμμετείχε σε συνέδριο με θέμα “Εκκλησιά και Δεξιά” και καλεσμένους, μεταξύ άλλων, τον Καρατζαφέρη και τον Μιχαλολιάκο;» Πράγματι προκαλούν απορίες όχι μόνο το θέμα του Συνεδρίου αλλά και η ευκολία με την οποία η Εκκλησία οδηγείται σε παγίδα. Η «αριστερή στροφή» του Αρχιεπισκόπου μπορεί να έχει τις σκοπιμότητές της, αλλά δεν μπορεί να ξεπερνά τα όρια. Φυσικά, ένα ολόκληρο μιντιακό σύστημα χαιρετίζει τώρα αυτή την εξέλιξη, αλλά το ίδιο σύστημα πριν από λίγα χρόνια κατηγορούσε τη λεγόμενη «δεξιά του Κυρίου» για εναγκαλισμό με συγκεκριμένους χώρους. Τώρα η «αριστερά του κυρίου» είναι καλή και αποδεκτή; Ο κ. Τσίπρας μέχρι πριν από λίγο καιρό υποστήριζε με πάθος «τον πλήρη διαχωρισμό ρόλων Εκκλησίας - Κράτους, με πλήρη αρμοδιότητα της Πολιτείας σε ζητήματα γάμου, ονοματοδοσίας και την αντικατάσταση του μαθήματος των Θρησκευτικών από μία επιστημονική προσέγγιση του φαινομένου της θρησκείας». Τελευταία όμως όσο ανέβαιναν τα ποσοστά του κόμματός του τόσο «μαλάκωνε» τις αντιεκκλησιαστικές θέσεις του. Πλέον μιλάει για «σεβασμό και διάλογο». Προφανώς ο στόχος για κατάληψη της εξουσίας περνάει μέσα από τις ψήφους των πιστών. Αλλά και ο κ. Ιερώνυμος, αφενός, φτιάχνει το έδαφος ώστε, αν έρθει μια πολιτική ανατροπή, αυτή να μην επηρεάσει την Εκκλησία και, αφετέρου, δεν θέλει τον ΣΥΡΙΖΑ εμπόδιο στα σχέδια αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας. Θυμίζουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αντέδρασε έντονα (και ουσιαστικά ακύρωσε) πριν από λίγους μήνες στο σχέδιο νόμου για τα φωτοβολταϊκά της Εκκλησίας στη Μονή Πεντέλης. Τότε μάλιστα ο Αρχιεπίσκοπος εμφανιζόταν θυμωμένος και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης μιλούσε για «νέο Βατοπαίδι». Ομως κύλησε νερό στο αυλάκι και τα πράγματα άλλαξαν. Το πρόσφατο αντιμνημονιακό προφίλ του Αρχιεπισκόπου ενδεχομένως συνδέεται με όλα αυτά, αφού ο κ. Ιερώνυμος δεν μας είχε συνηθίσει σε τέτοιες πολιτικές παρεμβάσεις. Ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Ανθιμος, μάλιστα, είχε δηλώσει σε συνέντευξή του ότι «ο Αρχιεπίσκοπος ως την ώρα που έφυγε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και του Παπανδρέου μιλούσε σπάνια και άτονα. Στη συνέχεια όμως άλλαξε και ήταν χρήσιμος». Η αριστερή στροφή πάντως δεν μένει απαρατήρητη στους εκκλησιαστικούς κύκλους και εδώ και καιρό προκαλεί σχόλια. Φυσικά η προσέγγιση είναι θετικό γεγονός αλλά, όταν αυτό γίνεται με διοργάνωση συνεδρίων όπως αυτό της Θεσσαλονίκης, το ζήτημα ξεφεύγει. Εκτός κι αν ο κ. Τσίπρας είχε ξαφνικά την... επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος. Εξάλλου μέχρι και Μοναστήρι επισκέφθηκε πρόσφατα στις Σέρρες. ΠΗΓΗ. Μπορεί να μας πει κάποιος από τους "εμπλεκόμενους" σε τι ακριβώς θα ωφελήσει αυτό το...συνέδριο; ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑ ΩΜΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ;;; Ας μας απαντήσουν ειδικά κάποιοι Ιεράρχες, που πρόθυμα βγαίνουν στα ελεεινά ΜΜΕ διατυμπανίζοντας συνεχώς πως "η Εκκλησία δεν πρέπει να κάνει πολιτική"! Η συγκεκριμένη ενέργεια δεν συνιστά πολιτική;;; Εμείς, δεν αρνούμαστε σε κανέναν τον διάλογο: Ακόμα και σε λυσσασμένα σκυλιά της "αθεϊας" και του αντιχριστιανισμού, όπως τα κόμματα της αριστεράς! ΟΜΩΣ, ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ! Αποκήρυξαν την αντίχριστη ιδεολογία τους οι Τσίπρας, Κουβέλης και Παπαρήγα; Σεβάστηκαν έστω την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ (με πράξεις, όχι με λόγια!), ακόμα κι αν δεν πιστεύουν; Ή συνεχίζουν να βυσσοδομούν εναντίον της, με ΥΒΡΕΙΣ στην Εκκλησία, τους ιερείς και τα Μοναστήρια; Προσέξτε πολύ Μακαριώτατε! Το ότι τα βρωμερά ΜΜΕ σας εκθειάζουν γι' αυτές τις κινήσεις σας, δεν σημαίνει ότι είναι και σωστές! Άλλωστε, ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι θα έλεγαν οι ίδιοι, αν κάνατε κι ένα...συνέδριο με τίτλο "Εκκλησία και Δεξιά"! Θυμάστε τα ειρωνικά "Δεξιά του Κυρίου", που έλεγαν και σκυλόβριζαν τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο; Τώρα εσείς τι είστε; Η...αριστερά του Κυρίου;;; Τρίζουν τα κόκκαλα των ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΤΑΣΦΑΓΙΑΣΘΕΝΩΝ από τους αριστερούς δολοφόνους!!! Μπολσεβίκοι σφάζουν Χριστιανούς και γκρεμίζουν χριστιανικούς ναούς...τα ξεχάσατε αυτά, Μακαριώτατε...;


Ξαφνικά ο μαχητικός κ. Τσίπρας έγινε «φίλος» του Αρχιεπισκόπου και του Οικουμενικού Πατριάρχη. Αλλά και ο κ. Ιερώνυμος σε κάθε ευκαιρία στηρίζει αυτές τις νέες «σχέσεις στοργής». Πρόσφατα μάλιστα χοροστάτησε στην κηδεία του πατέρα του Αλέξη Τσίπρα που έγινε στον Διόνυσο. Φυσικά, επρόκειτο για θρησκευτική τελετή, αλλά το γεγονός δεν παύει να ξενίζει, αν σκεφτεί κανείς ότι ο κ. Τσίπρας στην ορκωμοσία της Βουλής δεν κάνει ούτε καν τον σταυρό του.

Το αποκορύφωμα όλων αυτών των διεργασιών είναι ένα συνέδριο που (όπως αποκάλυψε το «Βήμα») θα διοργανωθεί στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο με θέμα «Εκκλησία και Αριστερά» και κεντρικούς ομιλητές τον κ. Ιερώνυμο και τους ηγέτες των αριστερών κομμάτων της χώρας. Η αποδοχή της πρότασης από την πλευρά της Αρχιεπισκοπής προκάλεσε έντονο προβληματισμό σε εκκλησιαστικούς κύκλους. «Τι δουλειά έχει η Εκκλησία να συζητά τις σχέσεις της με κόμματα και ιδεολογίες;» ανέφερε στη «δημοκρατία» ιεράρχης της βόρειας Ελλάδας και πρόσθεσε:


«Φαντάζεστε τι σάλος θα είχε ξεσπάσει, αν ο Αρχιεπίσκοπος συμμετείχε σε συνέδριο με θέμα “Εκκλησιά και Δεξιά” και καλεσμένους, μεταξύ άλλων, τον Καρατζαφέρη και τον Μιχαλολιάκο;»




























































ΑΙΣΧΟΣ! ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ "ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ" ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ!

Και καλεσμένους τους αμετανόητους γραικύλους χριστιανομάχους Τσίπρα, Κουβέλη και Παπαρήγα!
Προσέξτε μόνο να μην κάνετε Αγιασμό, γιατί θα...μολυνθεί ο Αλέξης!

Η Εκκλησία αποτελούσε για χρόνια τον εύκολο στόχο της Αριστεράς. Με ακραία ξεσπάσματα και εκδηλώσεις άκρατου λαϊκισμού, ανίδεοι βουλευτές (αλλά και ηγέτες) υποστήριζαν ούτε λίγο ούτε πολύ ότι η Εκκλησία πρέπει να εξαφανιστεί. 
Τα πράγματα όμως, όπως σημειώνει η εφημερίδα Δημοκρατία, άλλαξαν και το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μία προσέγγιση που οδηγεί στο άλλο άκρο και προκαλεί εύλογες απορίες. Ξαφνικά ο μαχητικός κ. Τσίπρας έγινε «φίλος» του Αρχιεπισκόπου και του Οικουμενικού Πατριάρχη. Αλλά και ο κ. Ιερώνυμος σε κάθε ευκαιρία στηρίζει αυτές τις νέες «σχέσεις στοργής». Πρόσφατα μάλιστα χοροστάτησε στην κηδεία του πατέρα του Αλέξη Τσίπρα που έγινε στον Διόνυσο. Φυσικά, επρόκειτο για θρησκευτική τελετή, αλλά το γεγονός δεν παύει να ξενίζει, αν σκεφτεί κανείς ότι ο κ. Τσίπρας στην ορκωμοσία της Βουλής δεν κάνει ούτε καν τον σταυρό του.

Το αποκορύφωμα όλων αυτών των διεργασιών είναι ένα συνέδριο που (όπως αποκάλυψε το «Βήμα») θα διοργανωθεί στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο με θέμα «Εκκλησία και Αριστερά» και κεντρικούς ομιλητές τον κ. Ιερώνυμο και τους ηγέτες των αριστερών κομμάτων της χώρας. Η αποδοχή της πρότασης από την πλευρά της Αρχιεπισκοπής προκάλεσε έντονο προβληματισμό σε εκκλησιαστικούς κύκλους. «Τι δουλειά έχει η Εκκλησία να συζητά τις σχέσεις της με κόμματα και ιδεολογίες;» ανέφερε στη «δημοκρατία» ιεράρχης της βόρειας Ελλάδας και πρόσθεσε:


«Φαντάζεστε τι σάλος θα είχε ξεσπάσει, αν ο Αρχιεπίσκοπος συμμετείχε σε συνέδριο με θέμα “Εκκλησιά και Δεξιά” και καλεσμένους, μεταξύ άλλων, τον Καρατζαφέρη και τον Μιχαλολιάκο;»
Πράγματι προκαλούν απορίες όχι μόνο το θέμα του Συνεδρίου αλλά και η ευκολία με την οποία η Εκκλησία οδηγείται σε παγίδα. Η «αριστερή στροφή» του Αρχιεπισκόπου μπορεί να έχει τις σκοπιμότητές της, αλλά δεν μπορεί να ξεπερνά τα όρια. Φυσικά, ένα ολόκληρο μιντιακό σύστημα χαιρετίζει τώρα αυτή την εξέλιξη, αλλά το ίδιο σύστημα πριν από λίγα χρόνια κατηγορούσε τη λεγόμενη «δεξιά του Κυρίου» για εναγκαλισμό με συγκεκριμένους χώρους. Τώρα η «αριστερά του κυρίου» είναι καλή και αποδεκτή;

Ο κ. Τσίπρας μέχρι πριν από λίγο καιρό υποστήριζε με πάθος «τον πλήρη διαχωρισμό ρόλων Εκκλησίας - Κράτους, με πλήρη αρμοδιότητα της Πολιτείας σε ζητήματα γάμου, ονοματοδοσίας και την αντικατάσταση του μαθήματος των Θρησκευτικών από μία επιστημονική προσέγγιση του φαινομένου της θρησκείας». Τελευταία όμως όσο ανέβαιναν τα ποσοστά του κόμματός του τόσο «μαλάκωνε» τις αντιεκκλησιαστικές θέσεις του. Πλέον μιλάει για «σεβασμό και διάλογο». Προφανώς ο στόχος για κατάληψη της εξουσίας περνάει μέσα από τις ψήφους των πιστών. Αλλά και ο κ. Ιερώνυμος, αφενός, φτιάχνει το έδαφος ώστε, αν έρθει μια πολιτική ανατροπή, αυτή να μην επηρεάσει την Εκκλησία και, αφετέρου, δεν θέλει τον ΣΥΡΙΖΑ εμπόδιο στα σχέδια αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας.

Θυμίζουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αντέδρασε έντονα (και ουσιαστικά ακύρωσε) πριν από λίγους μήνες στο σχέδιο νόμου για τα φωτοβολταϊκά της Εκκλησίας στη Μονή Πεντέλης. Τότε μάλιστα ο Αρχιεπίσκοπος εμφανιζόταν θυμωμένος και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης μιλούσε για «νέο Βατοπαίδι».

 
Ομως κύλησε νερό στο αυλάκι και τα πράγματα άλλαξαν. Το πρόσφατο αντιμνημονιακό προφίλ του Αρχιεπισκόπου ενδεχομένως συνδέεται με όλα αυτά, αφού ο κ. Ιερώνυμος δεν μας είχε συνηθίσει σε τέτοιες πολιτικές παρεμβάσεις. Ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Ανθιμος, μάλιστα, είχε δηλώσει σε συνέντευξή του ότι «ο Αρχιεπίσκοπος ως την ώρα που έφυγε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και του Παπανδρέου μιλούσε σπάνια και άτονα. Στη συνέχεια όμως άλλαξε και ήταν χρήσιμος».
Η αριστερή στροφή πάντως δεν μένει απαρατήρητη στους εκκλησιαστικούς κύκλους και εδώ και καιρό προκαλεί σχόλια. Φυσικά η προσέγγιση είναι θετικό γεγονός αλλά, όταν αυτό γίνεται με διοργάνωση συνεδρίων όπως αυτό της Θεσσαλονίκης, το ζήτημα ξεφεύγει. Εκτός κι αν ο κ. Τσίπρας είχε ξαφνικά την... επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος. Εξάλλου μέχρι και Μοναστήρι επισκέφθηκε πρόσφατα στις Σέρρες.
Μπορεί να μας πει κάποιος από τους "εμπλεκόμενους" σε τι ακριβώς θα ωφελήσει αυτό το...συνέδριο;
ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑ ΩΜΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ;;;
Ας μας απαντήσουν ειδικά κάποιοι Ιεράρχες, που πρόθυμα βγαίνουν στα ελεεινά ΜΜΕ διατυμπανίζοντας συνεχώς πως "η Εκκλησία δεν πρέπει να κάνει πολιτική"!
Η συγκεκριμένη ενέργεια δεν συνιστά πολιτική;;;
Εμείς, δεν αρνούμαστε σε κανέναν τον διάλογο: Ακόμα και σε λυσσασμένα σκυλιά της "αθεϊας" και του αντιχριστιανισμού, όπως τα κόμματα της αριστεράς!
ΟΜΩΣ, ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ!
Αποκήρυξαν την αντίχριστη ιδεολογία τους οι Τσίπρας, Κουβέλης και Παπαρήγα;
Σεβάστηκαν έστω την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ (με πράξεις, όχι με λόγια!), ακόμα κι αν δεν πιστεύουν;
Ή συνεχίζουν να βυσσοδομούν εναντίον της, με ΥΒΡΕΙΣ στην Εκκλησία, τους ιερείς και τα Μοναστήρια;
Προσέξτε πολύ Μακαριώτατε! Το ότι τα βρωμερά ΜΜΕ σας εκθειάζουν γι' αυτές τις κινήσεις σας, δεν σημαίνει ότι είναι και σωστές!
Άλλωστε, ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι θα έλεγαν οι ίδιοι, αν κάνατε κι ένα...συνέδριο με τίτλο "Εκκλησία και Δεξιά"!
Θυμάστε τα ειρωνικά "Δεξιά του Κυρίου", που έλεγαν και σκυλόβριζαν τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο;
Τώρα εσείς τι είστε; Η...αριστερά του Κυρίου;;;
Τρίζουν τα κόκκαλα των ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΤΑΣΦΑΓΙΑΣΘΕΝΩΝ από τους αριστερούς δολοφόνους!!!
Μπολσεβίκοι σφάζουν Χριστιανούς και γκρεμίζουν χριστιανικούς ναούς...τα ξεχάσατε αυτά, Μακαριώτατε...;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου