Εκκλησία σηµαινοµένη ν το ς Μυστηρίοις
πάντηση στόν " ρθόδοξο Τύπο" τ ς 3
ης
Φεβρουαρίου 2006
τι τάχα µπορε$ % Νεοηµερολογίτικη Σύνοδος τ+ν Ο-κουµενιστ+ν
το. κ. Χριστοδούλου νά 1µφισβητε$ τά τελούµενα
3πό τ+ν 1γωνιστ+ν ρθοδόξων το. Πατρίου 6ορτολογίου Μυστήρια
Στήν συνεδρία τ ς Βουλ ς στίς 22.01.1931 τότε πρωθυπουργός τ ς λλάδος
λευθέριος Βενιζέλος τόνισε µέ <µφαση τά =ξ ς: "... Κυβέρνησις δέν χει κανένα
λόγο νά πεµβαίν πως !παγορεύει ε#ς τούς θέλοντας νά !κολουθο&ν τό παλαιόν
µερολόγιον τήν κτέλεσιν συµφώνως µέ α*τό τ+ν θρησκευτικ+ν α*τ+ν καθηκόντων.
φυσική, λοιπόν, διέξοδος ε.ναι νά κάµουν α*τοί µίαν #δικήν των /κκλησίαν, τήν
/κκλησίαν τ+ν Παλαιοηµερολογιτ+ν. Καί τούς ε.πον. 1ν δέν τήν κάµατε, νά συνέλθετε,
καθ' χετε δικαίωµα κ το& Συντάγµατος, α*το& το& 4ποίου κατάχρησιν κάνουν ο5
δηµόσιοι 6πάλληλοι, νά συνεταιρισθ7τε καί νά κάµετε τήν /κκλησίαν τ+ν
Παλαιοηµερολογιτ+ν, νά κανονίσετε τά τ7ς κλογ7ς τ+ν 5ερέων σας καί τ+ν
πισκόπων σας !κόµη, διότι δέν ε ναι ο τε α
ρετικοί, ο τε σχισµατικοί ο
πιµένοντες ε ς τό παλαιόν µερολόγιον. Νά ε.σθε βέβαιοι τι 9 Κυβέρνησις
µπνεοµένη !πό τάς !ρχάς τ7ς !νεξιθρησκείας καί τ7ς πλήρους λευθερίας τ7ς
συνειδήσεως, θά σ:ς βοηθήσ µέ κάθε τρόπον..."
Α@τό τό Aπο$ο θεώρησε Cς α@τονόητο A µεγάλος πολιτικός καί στή συνέχεια
Dπιβεβαίωσε % Πολιτεία καί % ∆ικαιοσύνη µέ πάγια Νοµολογία τ+ν δικαστηρίων λων
τ+ν βαθµ+ν το. Συµβουλίου τ ς Fπικρατείας καί το. ρείου Πάγου Dπικυρώνει,
1
%
κρατική Νεοηµερολογιτική Dκκλησία 1ρνε$ται πεισµατικά νά παραδεχθε$!
Θέτει 3πο 1µφισβήτηση τά µυστήρια τ"ν µόνων #ρθοδόξων, κατά τήν
δήλωση το' τ. Πατριάρχου +εροσολύµων ∆ιοδώρου.
µφισβητε$ τήν Dγκυρότητα τ+ν Μυστηρίων τ+ν Dµµενόντων στά Πάτρια καί
διωκοµένων 1πό τό 1924 ρθοδόξων.
Fκείνων πού φύλαξαν πνευµατικές Θερµοπύλες!
Fκείνων πού φυλακίστηκαν καί βασανίστηκαν γιά τήν Kγίαν ρθοδοξίαν!
Fκείνων πού οL Ναοί τους σφραγίστηκαν καί κατεδαφίστηκαν 1πό τίς
Μπουλντόζες τ ς Καινοτοµίας Dπανειληµµένως!
Fκείνων πού οL Ναοί τους βεβηλώθηκαν 1πό τούς Καινοτόµους
Νεοηµερολογίτες καί τά πειθήνια σ' α@τούς Pργανα τ ς κρατικ ς Dξουσίας!
1
Βλ. καί Γνωµοδότηση τ ς Rλοµέλειας το. Νοµικο. Συµβουλίου το. Κράτους, 304/1977, καί
794/1986 καί 1ποφάσεις 4801/1937 Τριµελο.ς Πληµ/δικείου θην+ν, 4799/1938 καί 2176/1939
Μονοµελο.ς Πληµ/δικείου Θεσσαλονίκης, 2016/1939 Πληµ/δικείου Λαµίας, 468/1940 Τριµελο.ς
Πληµ/δικείου Wρακελείου, 100/1946 Fφετείου Κρήτης, 529/1947 Πληµ/δικείου Καβάλας, 1704/1947
Πληµ/δικείου Χαλκίδος, 1056/1948 Τριµελο.ς Πληµ/δικείου Θεσσαλονίκης, 1344/1964 Βούλευµα
Συµβουλίου Πληµ/δικείου Πειραι+ς, 1209/1972 Μονοµελο.ς Πληµ/δικείου Πειραι+ς, 230/1973
Τριµελο.ς Fφετείου Θράκης, 1554, 1974 Τριµελο.ς Πληµ/δικείου ∆ράµας, 713/1983 Μονοµελο.ς
Πληµ/δικείου Χίου, 146/1990 Τριµελο.ς Πληµ/δικείου ∆ράµας, 2538/1990 Πληµ/δικείου Θηβ+ν.
Βλ. καί 1ποφάσεις 378 καί 379 το. 1980 το. ρείου Πάγου, κατά τίς Aπο$ες οL
Παλαιοηµερολογίτες δέν εYναι οZτε σχισµατικοί οZτε αLρετικοί. Βλ. καί 1ποφάσεις 494/1997 καί
495/1997 το. Συµβουλίου τ ς Fπικρατείας.
Ε-δική δήλωση περιελήφθη στό Σύνταγµα το. 1975, σύµφωνα µέ τήν Aποία οL Γνήσιοι ρθόδοξοι
Χριστιανοί Παλαιοηµερολογ$ται δύνανται νά τελο.ν 1κωλύτως τά λατρευτικά τους καθήκοντα.
ναγνωρίζονται 1πό τό Κράτος Cς ρθόδοξοι Κληρικοί, πόφαση 30.09.1985 \πουργείου \γείας
Πρόνοιας καί Κοινωνικ+ν σφαλίσεων.
Τελο.ν 1νεµπόδιστα λες τίς ρθόδοξες Lεροπραξίες σέ -διαίτερους Ναούς, οL Aπο$οι
λειτουργο.ν ] 1νεγείρονται µέ κανονική κρατική ^δεια κατά τίς Dγκυκλίους Χ.Ο.Π. 137/15.10.81 καί
91/01.06.82.
Τά τελούµενα 1πό α@τούς µυστήρια (Βαπτίσεις, Γάµοι) 1ναγνωρίζονται 1πό τήν 6λληνική
∆ικαιοσύνη, βλ. Γνωµοδότηση Ε-σαγγελέως ρείου Πάγου /γγελου Μπουρόπουλου, 1/71 το.
1947, Θεµις ΝΗ΄, σελ. 70−71 καί 1πόφαση Πολυµελο.ς Πληµ/δικείου Πειραι+ς 1513.
Σύµφωνα µέ τήν πρόσφατη 1πόφαση 613/02.04.1996 το. \πουργείου Fξωτερικ+ν τά Μυστήρια
τ+ν ρθοδόξων το. Πατρίου 6ορτολογίου καταχωρο.νται καί στά Ληξιαρχικά Βιβλία τ+ν
6λληνικ+ν Προξενίων το. Fξωτερικο.. 2
Fκείνων πού 3πέστησαν 1νηλε διωγµό Dπί dγδόντα χρόνια 1πό τίς δυνάµεις
το. σκότους καί το. πνευµατικο. µεσαίωνα!
Fκείνων πού <µειναν πιστοί στά κελεύσµατα τ ς ΣΤ΄ καί τ ς Ζ΄ Ο-κουµενικ ς
Συνόδου πού Aρίζουν:
"Ε- τις πfσαν παράδοσιν Fκκλησιαστικήν <γγραφόν τε ] ^γραφον 1θετε$,
1νάθεµα <στω".
καί τ+ν Πανορθοδόξων Συνόδων τ+ν Dτ+ν 1582, 1587 καί 1592 πού
1ναθεµατίζουν ποιον τολµο.σε νά 1λλάξει τό α-ώνιο 6ορτολόγιο τ ς Fκκλησίας µας!
2
Fκείνων πού 1νέδειξαν gγίους, τ+ν Aποίων τά λείψανα παραµένουν ^φθαρτα,
iς το. 0γίου 1ωάννου το' Ρουµάνου στήν <ρηµο το. Kγίου Γεωργίου το. Χοζεβίτου,
το' 3γίου 1ωάννου το' Μαξίµοβιτς καί το. 3γίου Μητροπολίτου Φιλαρέτου τ+ν
Ρώσσων τ ς ∆ιασπορfς, 6πό τού ποίους π ραν τήν διαδοχή καί τήν +ερωσύνη ο7
#ρθόδοξοι το' Πατρίου ορτολογίου στή β΄ φάση το. αLµατοβαµµένου kερο. γ+να
τους!
∆έν προβληµατίζονται 1πό τήν Fκκλησιαστική kστορία πού διδάσκει τι σέ
κάθε 1ντίστοιχη περίοδο, οL ρθόδοξοι διώκονταν, φυλακίζονταν, βασανίζονταν καί
Aδηγο.νταν καί στό µαρτύριο, γιατί 3περασπίζονταν 8ρια 9 :θεντο ο7 Πατέρες ;µ"ν;
ντιθέτως, εYναι δυνατόν νά εYναι καί τρόπων µέτοχος καί θρόνων διάδοχος A
κ. Χριστόδουλος, πού προσκαλε$ στήν Kγιοτόκο 6λλάδα µας τόν δικέρατο γίγαντα τ ς
Ρώµης, τόν Πάπα, καί =τοιµάζεται νά τόν προσκυνήσει καί πάλι στό Βατικανό σέ λίγες
µέρες;
ΕYναι τρόπων µέτοχος καί θρόνων διάδοχος A κ. Χριστόδουλος πού
διοργανώνει τό προτεσταντικό συνέδριο το. Παγκοσµίου Συµβουλίου το. Σατανf στήν
καρδιά τ ς 6λλάδας µας, που συµµετέχουν συµπροσευχητικά µέ πάστορες καί
παστορίνες καί Νεοηµερολογίτες Dπίσκοποι καί Lερε$ς;
∆έν <χουµε ποστολική ∆ιαδοχή οL ρθόδοξοι το. Πατρίου Wµερολογίου καί
<χουν οL Ο-κουµενιστές το. Φαναρίου πού µεταδίδουν τά µυστήρια στούς προαιωνίους
αLρετικούς Λατίνους κατά τόν 0γιον Νικόδηµον;
mχει A κ. Βαρθολοµα$ος τήν χάριν τ ς kερωσύνης πού συνιερουργε$ µέ τόν
Πάπα καί κοινωνε$ τούς Λατίνους;
mχουν οL Νεοηµερολογίτες τήν Θείαν Χάριν, ταν εYναι κοινωνικοί µέ τό
Πατριαρχε$ο ντιοχείας, τό Aπο$ο κοινωνε$ µυστηριακά µέ τούς Μονοφυσίτες, πού
εYναι καταδικασµένοι 1πό τέσσερις ΟLκουµενικές Συνόδους καί δέν <χουν οL
ρθόδοξοι πού 1γωνίζονται 3πέρ τ ς 1µωµήτου Πίστεως!
mχουν τήν χάριν τ ς Lερωσύνης Dκε$νοι πού 3πογράφουν προδοτικές
συµφωνίες στό Σαµπεζύ µέ τούς Μονοφυσίτες καί στό Μπάλαµαντ µέ τούς Φράγκους;
= κκλησία >πάρχει καί συνεχ"ς µορφο'ται ν το ς Μυστηρίοις καί διά τ"ν
Μυστηρίων. Μόνον 8σοι διαβιο'ν κτός τ ς µυστηριακ ς ζω ς τ ς 6γάπης καί
κτός κείνου τό πο ον πάντοτε, παντο' καί >πό πάντων πιστεύθη ε@ναι κτός
το' Σώµατος το' Χριστο'.
ΟL ρθόδοξοι το. Πατρίου 6ορτολογίου 1γωνιζόµαστε κρατο.ντες τάς Παραδόσεις.
n,τι πάντοτε, παντο. καί 3πό πάντων Dπιστεύθη. mχουµε Dµπειρία τί σηµαίνει πλήρωµα τ ς
Πεντηκοστ ς. ∆ιότι 1κριβ+ς % ποστολικότητα τ ς Fκκλησίας δέν Dξαντλε$ται στό 1διάσπαστο
τ ς gλυσίδας τ ς kερατικ ς ∆ιαδοχ ς 1πό τούς ποστόλους µέχρι σήµερα. W ποστολική
∆ιαδοχή νοε$ται µόνον µέσα στήν πιστότητα τ ς ποστολικ ς Παραδόσεως, χωρίς τήν Aποία
δέν 3πάρχει ποστολική ∆ιαδοχή, <στω καί ^ν % gλυσίδα τ+ν Dπισκοπικ+ν χειροθεσι+ν φτάνει
µέχρι τούς ποστόλους.
Α@τή τήν ποστολική Παράδοση βιο.µεν ψυχo τε καί πνεύµατι οL ρθόδοξοι.
ΟL ρθόδοξοι το. Πατρίου 6ορτολογίου κρατο.ντες τάς Παραδόσεις, µένοντες µακριά
1πό τίς αLρετικές συνάξεις, τίς συµπροσευχές καί τόν Πανθρησκειακό Ο-κουµενισµό,
1ποδοκιµάζοντας τίς προδοτικές συµφωνίες µέ προαιώνιους αLρετικούς, εpµαστε Dκε$νοι πού
δικαιο.νται νά καυχόµαστε λέγοντας:
"Στοιχο µεν πόµενοι τ! συνόλ#, τ$ %ρχαιότητι, τ$ συµφωνί)", "βεβαιούµενοι χάριτι
τ$ καρδί)" καί τι σέ κάθε ΕDχαριστιακή Σύναξη 6ποτελο'µε τήν Καθολική κκλησία, τήν
σηµαινοµένην ν το ς το' Χριστο' 3γίοις Μυστηρίοις κατά τόν 0γιο Νικόλαο τόν Καβάσιλα
3
.
2
Κατά τόν πατέρα Φιλόθεο Ζερβάκο.
3
6ρµηνεία τ ς Θείας Λειτουργίας, κεφ. Λη΄PG 150, 452.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου