ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Πρὸς τοὺς ἀπανταχοῦ Ὀρθοδόξους.

Κρατώμεν τῆς ὁμολογίας, ἥν παρελάβομεν ἄδολον, παρά τηλικούτων ἀνδρῶν, ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμόν, ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου.Ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ἐλλειπή τὴν κεκηρυγμένην Ὁρθόδοξον πίστην.
Ἀλλ’ αὔτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται, μὴ ἐπιδεχόμενη μήτε μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν, καὶ ὁ τολμών ἤ πράξαι ἤ συμβουλεύσαι ἤ διανοηθήναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τὴν πίστιν τοῦ Χριστού, ἤδη ἐκουσίως καθυπεβλήθη εἰς τὸ αἰώνιον ἀνάθεμα, διὰ τὸ βλασφημεῖν εἰς τὸ Πνεύμα τὸ Ἅγιον, ὡς τάχα μὴ ἀρτίως λαλήσαν ἐν ταῖς Γραφαῖς καὶ Οἰκουμενικαῖς Συνόδοις…Ἄπαντες οὐν οἱ νεωτερίζοντες ἤ αἰρέσει ἤ σχίσματιἐκουσίως ἐνεδύθησαν κατάρα ὡς ἰμάτιον (Ψαλμ-ΡΗ’18), κἄν τε Πάπαι, κἄν τε Πατριάρχαι, κἄν τε κληρικοί, κἄν τε λαϊκοί, κἄν Ἄγγελος ἐξ Οὐρανοῦ.

Ἄνθιμος ἐλέω Θεοῦ Ἀρχιεπίσκοπος Κων/πόλεως Νέας Ρώμης ἤ Οἰκουμ. Πατρ.
Ἰερόθεος ἐλέω Θεοῦ Πάπας καὶ Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας καὶ πᾶσης Αἰγύπτου.
Μεθόδιος ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἀντιοχείας.
Κύριλλος ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἰεροσολύμων.
Καὶ αἱ περὶ αὐτοὺς Ἱεραὶ Συνόδοι.
Ἐν Κωνσταντινούπολει τὸ σωτήριον ἔτος 1848.

Κύριε Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν,

«....πολλοὶ ἐροῦσίν μοι ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, Κύριε Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δαιμόνια ἐξεβάλομεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δυνάμεις πολλὰς ἐποιήσαμεν; καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι Οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς· ἀποχωρεῖτε ἀπ' ἐμοῦ οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν (Κατά Ματθ. 21-24) 2)

Δεν είστε θύμα, είστε θύτης. κ. Πρωθυπουργέ, !!!!

Δεν είστε θύμα, είστε θύτης. κ. Πρωθυπουργέ, !!!!
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ, Κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΈ;

μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί

Ο Απόστολος Παύλος λέει «…μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται 10 ούτε πλεονέκται ούτε κλέπται ούτε μέθυσοι, ου λοίδοροι, ουχ άρπαγες βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι. 11 και ταύτά τινες ήτε· αλλά απελούσασθε, αλλά ηγιάσθητε, αλλά εδικαιώθητε εν τω ονόματι του Κυρίου Ιησού και εν τω Πνεύματι του Θεού ημών.» (Α’ Κορ.6:9-11).

ΑΓΑΠΗ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΑΓΑΠΗ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ..ΚΑΤΑ ΤΟΝ Γ.ΦΛΩΡΟΦΣΚΥ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΗΤΑΝ [ Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΥΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΤΡΑΧΥΤΙΤΑ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ].Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΕ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ -ΣΤΑΥΡΟΥ - ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΟΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΣ.

έλειπαν 13 ολόκληρες ημέρες,

Όσο κι αν ψάξετε, σε οποιοδήποτε αρχείο των ελληνικών ληξιαρχείων, δεν πρόκειται να βρείτε ούτε έναν Έλληνα ή Ελληνίδα που να έχει καταχωρηθεί με ημερομηνία γέννησης από 16 έως 28 Φεβρουαρίου 1923! Αυτό αποκαλύπτει ο κ. Διονύσης Σιμόπουλος, Διευθυντής του Ευγενιδείου Πλανηταρίου. Όχι, φυσικά, γιατί δεν.... είχαμε ούτε μία γέννα σε μία ολόκληρη περίοδο 13 ημερών, αλλά γιατί απλούστατα το 1923 είχε μόνο 352 ημέρες"! Όπως εξηγεί ο κ. Σιμόπουλος, από τον Φεβρουάριο του 1923, έλειπαν 13 ολόκληρες ημέρες, δηλαδή το διάστημα μεταξύ 16 και 28 Φεβρουαρίου, ο ήλιος αποκοιμήθηκε, καί ξύπνησε μετά από 13 μέρας..

ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω»

Ο Απόστολος Παύλος μας λέγει: «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω». Τολμηρό αυτό που μας λέγει ο απόστολος Παύλος! «ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ»!! Φαντάζεστε αυτούς που αρέσκονται εις τα θαύματα να έβλεπαν άγγελο να τους λέγει «ακολουθήστε το νέο ημερολόγιο των Παπών της Δύσεως»!!! Εως και αυτόν τον ίδιο τον Παύλο θα αναθεμάτιζαν!!!

Εσύ σε ποια Εκκλησία ανήκεις;

‎"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Γρηγόριος ο Θεολόγος «Εσύ σε ποια Εκκλησία ανήκεις; Σε αυτήν του Βυζαντίου, της Ρώμης, της Αντιόχειας, της Αλεξάνδρειας ή της Ιερουσαλήμ;;;;; Τότε ο δίκαιος απάντησε σοφά: «Ο Κύριός μας Χριστός χαρακτήρισε Καθολική Εκκλησία εκείνη την Εκκλησία, η οποία διατηρεί την αληθινή και ομολογιακή παρακαταθήκη της πίστης.!!!!!! αγίου Μαξίμου Ομολογητού:

δύο μορφές ταπεινώσεως

«Υπάρχουν δε δύο μορφές ταπεινώσεως, όπως ακριβώς και δύο μορφές υπερηφάνειας. Η πρώτη υπερηφάνεια είναι όταν εξουθενώνει κανείς τον αδελφό του, όταν τον εξευτελίζει σαν να μη είναι τίποτα και θεωρεί τον εαυτό του ανώτερό του. Αν αυτός που θα πέσει σε αυτήν την υπερηφάνεια δεν φροντίσει γρήγορα με τη κατάλληλη προσοχή και επιμέλεια να διορθωθεί σιγά -σιγά φτάνει στην δεύτερη υπερηφάνεια και καταντά να υπερηφανεύεται απέναντι στον ίδιο τον Θεό και να πιστεύει πως οτιδήποτε κατορθώνει οφείλεται στις δυνάμεις του και όχι στον Θεό. Πραγματικά αδελφοί μου, κάποτε είδα έναν που είχε καταντήσει στην ελεεινή αυτή κατάσταση. Στην αρχή αν του έλεγε κανένας αδελφός κάτι τον έφτυνε και έλεγε: ‘’Ποιος είναι αυτός; Δεν αξίζει κανένας παρά μόνο ο Ζωσιμάς και οι μαθητές του’’. Μετά άρχισε να εξευτελίζει και αυτούς και να λέει: ‘’Δεν αξίζει κανένας παρά μόνο ο Μακάριος’’. Και μετά από λίγο άρχισε πάλι να λέει: ‘’Τι είναι ο Μακάριος; Τιποτένιος, μόνο ο Βασίλειος και ο Γρηγόριος αξίζουν’’. Μετά από λίγο άρχισε και αυτούς να τους εξευτελίζει λέγοντας: ‘’Τι είναι ο Βασίλειος και τι είναι ο Γρηγόριος; Τιποτένιοι. Μόνο ο Πέτρος και ο Παύλος αξίζουν’’. Του λέω: ‘’Πραγματικά αδελφέ μου και αυτούς θα τους απορρίψεις’’. Πιστέψετε με, μετά από λίγο καιρό άρχισε να λέει: ‘’Τι είναι ο Πέτρος και ο Παύλος; Τιποτένιοι. Μόνο η Αγία Τριάδα αξίζει’’. Μετά υπερηφανεύτηκε και εναντίον του ίδιου του Θεού και έτσι έχασε τα λογικά του. Για αυτό πρέπει να αγωνιζόμαστε αδελφοί μου, εναντίον της πρώτης υπερηφάνειας για να μην καταλήξουμε μετά από λίγο στην τέλεια υπερηφάνεια».

(Αββά Δωρόθεου, Έργα Ασκητικά, Διδασκαλία περί ταπεινοφροσύνης, σελ. 129).

ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΩΣ ΘΗΡΙΟ !!!!

Ἰδού τί γράφει εἰς τήν «ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ» σελίς 4, ὁ κλεινός Πατριάρχης Ἱεροσολύμων Δοσίθεος:

«Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγέννησεν ὁ ΙΣΤ’ αἰών: Τήν αἴρεσιν τοῦ Λουθήρου, τήν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τήν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτῶν, (Ἰησουιτῶν. Τάγμα θανάτου τοῦ Πάπα. Σκοπός του ἡ διάδοσις τοῦ Παπισμοῦ καί ἡ ὑποταγή ὅλων ὑπό τόν Πάπα) καί τήν αἴρεσιν τοῦ Νέου Καλενδαρίου· (Σ.σ. ἡμερολογίου). … κατά δέ τῆς αἱρέσεως τοῦ Νέου Καλενδαρίου ἀπεφάνθη ἡ ἐν Κων/πόλει μεγάλη Οἰκουμενική Σύνοδος τῶ 1593».Ο ΙΕΡΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ Δοσίθεος: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΩΣ ΘΗΡΙΟ !!!!.


Ο ΑΓΙΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥ ΔΟΣΙΘΕΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΙΕΡΟ..

.

Ο ΔΟΣΙΘΕΟΣ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ. Η ΔΩΔΕΚΑΒΙΒΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ.

ὀφθαλμὸν μὲν ἐκκόψωμεν

Βαδίζοντες δὲ τὴν ἀπλανῆ καὶ ζωηφόρον ὁδόν, ὀφθαλμὸν μὲν ἐκκόψωμεν σκανδαλίζοντα· μὴ τὸν αἰσθητόν, ἀλλὰ τὸν νοητόν· οἷον ἐὰν ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὄντες ὀφθαλμοὶ τῆς Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφωνται καὶ σκανδαλίζωσι τὸν λαόν, χρὴ αὐτοὺς ἐκβάλλεσθαι. Συμφέρον γὰρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον, ἢ μετ' αὐτῶν ἐμβληθῆναι, ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα, εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός.

Ὁ ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης, ἀκολουθώντας τὸ Μ. Ἀθανάσιο, ἀπαγορεύει τὴν «κοινωνία» ὄχι μόνο μὲ αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ μὲ ἐκείνους ποὺ ἐπικοινωνοῦν μὲ αἱρετικούς. Λέγει:
«τοῦ τε Ἁγίου Ἀθανασίου προστάσσοντος μηδεμίαν κοινωνίαν ἔχειν ἡμᾶς πρὸς τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ μὴν μηδὲ πρὸς τοὺς κοινωνοῦντας μετὰ τῶν ἀσεβῶν»
(Ἐπιστολαί, 466, l.17-18).

Καὶ ὁ Πατριάρχης Κων/πόλεως, ἅγιος Γερμανὸς ὁ νέος, συμβουλεύει τὴν ἀποχὴ τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μὲ ἐκείνους τοὺς «ὀρθόδοξους» ποὺ κοινωνοῦσαν μὲ τοὺς Λατίνους. Συμβούλευε ἀκόμα τους λαϊκούς, νὰ φεύγουν ὁλοταχῶς ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς, ποὺ ἔδειξαν ὑποταγὴ στοὺς Λατίνους, καὶ μήτε σὲ Ἐκκλησία ποὺ ἐκεῖνοι λειτουργοῦν νὰ πηγαίνουν, μήτε νὰ παίρνουν εὐλογία ἀπὸ τὰ χέρια τους. Καλύτερα νὰ προσεύχεστε μόνοι στὰ σπίτια σας, παρὰ νὰ συγκεντρώνεστε στὴν ἐκκλησία μαζὶ μὲ τοὺς Λατινόφρονες κληρικοὺς καὶ λαϊκούς.http://www.facebook.com/photo.php?fbid=328244863964089&set=o.425047610867614&type=1&theater.

διῶκτες τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ;

Τί συμβαίνει στούς διῶκτες τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ; ῾Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς .
Ρωτήστε τον διώκτη της Εκκλησίας Σαύλο (Σαούλ), τί του συνέβη. «Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίξειν» (Πράξεις 26, 14), του είπε ο Κύριος και ο Σαύλος βαπτίστηκε και έγινε ο Παύλος, ο Απόστολος.
Τί συνέβη στον Ηρώδη, τον πρώτο διώκτη των χριστιανών; Τί συνέβη στον Ιουλιανό τον Παραβάτη.; Πέθαναν και οι δύο με φρικτό θάνατο, ενώ οι θεοστυγείς δολοπλοκίες τους εναντίον του Χριστού διαλύθηκαν σαν καπνός.
Αλλά έτσι συνέβαινε πάντα στην ιστορία: κάποιοι διώκτες μεταστρέφονταν στον χριστιανισμό, ενώ άλλοι πέθαιναν με φρικτούς θανάτους. Πάντοτε οι προσπάθειες του ενός ή του άλλου χριστιανομάχου εκμηδενίζονται, διαλύονται σαν καπνός.
Όταν ο αυτοκράτορας Αδριανός επιτέθηκε στην Ιερουσαλήμ, ήθελε να εκδικηθεί τους Ιουδαίους και τους χριστιανούς, διότι δεν ξεχώριζε τους χριστιανούς από τους Ιουδαίους. Διασκόρπισε τους Ιουδαίους σε όλο τον κόσμο κι έκτισε έναν ειδωλολατρικό ναό στο σημείο όπου βρισκόταν ο Ναός του Σολομώντος. Επίσης μετονόμασε την Ιερουσαλήμ «Αϊλία», με βάση το όνομα του «Αΐλιος» και απαγόρευσε σε οποιονδήποτε να ονομάζει την πόλη αυτή Ιερουσαλήμ. Έκτισε ναό προς τιμήν του φαύλου Ερμή στον Γολγοθά, άλλον ναό για τον Δία πάνω από τον τάφο του Κυρίου κι έναν ναό προς τιμήν του Άδωνη, στη Βηθλεέμ.
Πράγματι πόσο τραγικό θα ήταν, για τους χριστιανούς εκείνης της εποχής, να βλέπουν τα ιερά τους προσκυνήματα να χλευάζονται κατ’ αυτόν τον τρόπο! Αλλά όμως στο τέλος τί συνέβη; Ο αυτοκράτορας Αδριανός βρήκε φρικτό θάνατο και όσο για τους ειδωλικούς ναούς του, αυτοί κατακρημνίστηκαν την εποχή των θεοστέπτων αγίων βασιλέων Κωνσταντίνου και Ελένης, της αυτοκράτειρας μητέρας του. Στη θέση τους ανεγέρθηκαν περικαλλείς χριστιανικοί ναοί, που μέχρι σήμερα στέκουν ακλόνητοι!
«Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίζειν». Ω, πόσο μάταιη και χαμένη είναι κάθε μάχη εναντίον του Χριστού!
(Αγ. Νικολάου Βελιμίροβιτς,

«Ἔστι κακή ὁμόνοια, καί καλή διαφωνία

Ὁ μεγάλος θεολόγος τοῦ ΙΕ αἰῶνος, ‘Ιωσήφ ὁ Βρυέννιος λέγει: «Ἔστι κακή ὁμόνοια, καί καλή διαφωνία. Ἔστι σχισθῆναι καλῶς καί ὁμονοῆσαι κακῶς. Οἷς γάρ ἡ φιλία ἀπωλείας πρόξενος, τούτοις τό μῖσος ἀρετῆς ὑπόθεσις γίνεται. Καί κρείσσων ἐμπαθοῦς ὁμονοίας, ἡ ὑπέρ ἀπαθείας διάστασις. Καλόν τό εἰρηνεύειν πρός πάντας, ἀλλ’ ὁμονοοῦντας πρός τήν εὐσέβειαν. Ἡ γάρ εἰρήνη μετά μέν τοῦ ἰδίου καί πρέποντος, κάλλιστον ἐστι κτῆμα καί λυσιτελέστατον, μετά δέ κακίας, ἤ δουλείας ἐπονειδίστου, πάντων αἴσχιστον καί τε καί βλαβερώτατον. Ἐπεί οὐδείς δύναται κτήσασθαι τήν ἀγάπην τῶν πονηρῶν καί κακῶν, χωρίς κακίας καί πονηρίας. Μεγάλη δέ ἀρετή τοῦ δικαίου, ὅταν ἔχη τούς τοῦ Θεοῦ ἐχθρούς, ἐχθρούς, καί τούς αὐτοῦ φίλους, φίλους, ὥσπερ μεγάλη κακία ἁμαρτωλοῦ, ὅταν τούς τοῦ Θεοῦ φίλους ἔχη ἐχθρούς, καί τούς ἐχθρούς αὐτοῦ φίλους (Ἰωσήφ Βρυεννίου, Τά Εὑρεθέντα, Τόμος Β, σελ. 22)

Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

«Η Νέα Παγκόσμια Τάξη είναι Σιωνισμός»


«Η Νέα Παγκόσμια Τάξη είναι Σιωνισμός», λέει σε βιβλίο του Αμερικάνος Καθολικός

«Ο Σιωνισμός δεν επιδιώκει τίποτα λιγότερο από μια Παγκόσμια Σατανική Δημοκρατία κάτω από το Ταλμούδ» λέει ο συγγραφέας Hugh Akins.
Του James B. Phillips J.D. (henrymakow.com) / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Σχόλιο του Makow : Το 1917, ο Illuminati Εβραίος τραπεζίτης Louis Marshall είπε, «ο σιωνισμός δεν είναι παρά ένα περιστατικό ενός πιο μεγαλόπνοου σχεδίου. Είναι απλώς μια βολική βάση στην οποία τοποθετείται ένα ισχυρό όπλο».
Ο Σιωνισμός είναι σαν τη βασίλισσα σε ένα παιχνίδι σκάκι. Πρόκειται για ένα σημαντικό όπλο, αλλά ο τελικός στόχος είναι το σατανικό μονοπώλιο πάνω από τις ανθρώπινες ζωές – στον πολιτικό, τον οικονομικό και τον πνευματικό τομέα. Ο οργανωμένος Εβραϊσμός και ο Τεκτονισμός συνεργάζονται, αλλά η Νέα Παγκόσμια Τάξη είναι πραγματικά το πνευματικό τέκνο των Σαββατιανών / Φρανκιστών τραπεζιτών και Καμπαλιστών ["Sabbatean-Frankist" = οπαδοί του ψευτομεσσία ραβίνου Σαμπατάι Ζεβί (1626–1676) και του Jacob Frank (1726 – 1791) που θεωρούσε τον εαυτό του μετενσάρκωση του Ζεβί].
Το βιβλίο “Synagogue Rising” (Η Άνοδος της Συναγωγής) είναι ένα δυνατό έργο του Hugh Akins, Καθολικού συγγραφέα και ακτιβιστή ο οποίος για πολύ καιρό υπήρξε ηγέτης στην οργάνωση ‘Καθολική Δράση’ (Catholic Action).* (Στην φωτογραφία: Ο Hugh Akins, αριστερά, στο Βιετνάμ το 1968)
Στον υπότιτλο του βιβλίου διαβάζουμε: «Μια καθολική κοσμοθεωρία του Αντι-Χριστιανικού Ιουδαϊσμού και της Αντεπαναστατικής Αντίστασης» ("A Catholic Worldview of Anti-Christian Judaism and Counterrevolutionary Resistance").
Το βιβλίο (βλέπε και εδώ) μοιάζει σαν ένα ισχυρό κάλεσμα στα όπλα, ένα έσχατο σάλπισμα, ένα κάλεσμα ζωής-ή-θανάτου σε όλους τους ανθρώπους καλής θέλησης να συσπειρωθούν στην πρώτη γραμμή - ενώ είμαστε ακόμα ελεύθεροι και να διώξουμε τον εχθρό μακριά από τις γραμμές μας.
Σίγουρα, δεν είναι ένα αντισημιτικό βιβλίο, καθώς ο συγγραφέας αυτού του 750 σελίδων βιβλίου, επιμένει ότι δεν είναι όλοι οι Εβραίοι εχθροί μας, μόνο οι ένοχοι, μόνο εκείνοι που κινούμενοι από έναν εμπνευσμένο από το Ταλμούδ αντι-χριστιανικό φανατισμό, δεν θα ησυχάσουν μέχρι ο κάθε μη-Εβραίος στη γη ή να σκοτωθεί ή να γίνει σκλάβος κάτω από μια Νέα Παγκόσμια Τάξη Ταλμουδικής κατασκευής.
Σύμφωνα με τον συγγραφέα του βιβλίου, εξάγονται τα παρακάτω συμπεράσματα :
Αυτού του είδους οι Εβραίοι - και σαφώς όχι ο Εβραϊκός λαός στο σύνολό του – κρύβονται πίσω από τη γαλλική και τη ρωσική επανάσταση, τους δύο παγκόσμιους πολέμους, το Βατικανό ΙΙ, την 9/11 και το ψεύτικο πόλεμο κατά της τρομοκρατίας και πρέπει, όπως υποστηρίζει ο Akins, να ξεσκεπαστούν, να πολεμηθούν και να νικηθούν, πριν να είναι αργά.
Σύμφωνα με τον καθολικό συγγραφέα, δεν βρίσκεται σε όλη την ιστορία άλλος σαν την Καθολική Εκκλησία στο να διεξάγει μια ισχυρή αντεπίθεση εναντίον της "Συναγωγής του Σατανά", σε κάθε μέτωπο.
Όμως, συνεχίζει ο συγγραφέας, ο σύγχρονος καθολικός παπισμός, οι κληρικοί και οι ηγέτες, όχι μόνο έχουν υπαναχωρήσει από το ηθικό καθήκον τους να αντιστρατεύονται τον Παγκόσμιο Ιουδαϊσμό, αλλά έχουν επιτρέψει στον εαυτό τους να δεχτεί - το μυαλό, το σώμα και η ψυχή τους - την τεράστια μηχανή προπαγάνδας των διαβολικών Σοφών της Σιών.
Από την εσωτερική ρήξη που πραγματοποιήθηκε στο Δεύτερο Συμβούλιο του Βατικανού (1962-1965), κατά τη διάρκεια του οποίου η ανθρώπινη ιεραρχία της Εκκλησίας, στην ουσία, πούλησε την ψυχή της στον Ταλμουδικό Ιουδαϊσμό, τον Τεκτονισμό και τον Ραββινικό μπολσεβικισμό, και η σημερινή ‘ορατή’ εκκλησία σε μεγάλο βαθμό απομακρύνθηκε από την ‘άφθαρτη’ Εκκλησία, παρουσιάζεται μια ‘νέα εκκλησία’, η οποία αντιστρέφει όχι μόνο τη βιβλική διδασκαλία για τους Εβραίους αλλά και τους 20 αιώνες της Καθολικής αντίστασης στο εωσφορικό Σχέδιο του Ιουδαϊσμού που έχει στόχο την καταστροφή του Χριστιανισμού και την οικοδόμηση μιας Νέας Παγκόσμιας Τάξης που θα έχει ως βάση «το κατ’ εξοχήν βιβλίο μίσους όλων των εποχών», το Ταλμούδ.
Αυτή η Νέα Παγκόσμια Τάξη κάτω από ιουδαϊκή ηγεμονία, είναι ό, τι οραματίστηκε σχεδόν κάθε εμφανής φανατικός του Ταλμούδ Ιουδαίος στην ιστορία, από τον πρώτο αιώνα και τον ραβίνο Simon ben Yohai, μέχρι τον εξαιρετικά σεβαστό ραβίνο Moses ben-Maimon (και οι δύο κορυφαίοι υποστηρικτές της εξόντωσης όλων των μη Εβραίων), και τον Baruch de Spinoza («τον πατέρα του Διαφωτισμού του 18ου αιώνα»), τον Mayer Amschel Rothschild ("ιδρυτή της δυναστείας που κυβερνά τον κόσμο κυριολεκτικά"), το ραβίνο Shneur Zalman (ιδρυτή μίας από τις σημερινές πιο ισχυρές αντι-χριστιανικές σέκτες στη γη, την Chabad-Lubavitch), τον Moses Hess ("πρωτοπόρο του σύγχρονου σοσιαλισμού »), τους Isaac Roenbourg, William Renau και Reuben Rodacher (συν-ιδρυτών της εξαιρετικά ισχυρής ιουδαϊκο-μασονικής B'nai B'rith).
Ήταν ο στόχος του Asher Zvi Hirsch Ginzberg («του δυνατού ονόματος του σιωνιστικού φανατισμού» που πιστεύεται ότι είναι, «μαζί με τον Λόρδο Rothschild, ένας από τους συντάκτες των Πρωτοκόλλων των Σοφών της Σιών»), του Theodor Herzl («του ανθρώπου που είναι υπεύθυνος για τη μετατροπή του Σιωνισμού σε μια παγκόσμια πολιτική δύναμη»), των Max και ο Paul Warburg («οι λεφτάδες που δημιούργησαν το οικονομικό μονοπώλιο και τη δικτατορία της εβραϊκής ιδιοκτησίας Federal Reserve"), του ραβίνου Judah Magnes (συν-ιδρυτή της American Jewish Committee και του Τάγματος ‘Order of B'nai-Zion’»), του Felix Lazerus Pinkus («ενός από τους κύριους ιδρυτές της ιουδαϊκό-μασονικής OTO - ή Ordo Templi Orientis»), του Isaiah "Si" Kenan («ιδρυτή της AZCPA, της Αμερικανικής Σιωνιστικής Επιτροπής Δημοσίων Υποθέσεων, που άλλαξε το όνομά της σε AIPAC, Αμερικανική Ισραηλινή Επιτροπή Δημοσίων Υποθέσεων, η οποία σήμερα ελέγχει το Λευκό Οίκο και το Κογκρέσο και τις εθνικές επιτροπές τόσο των Ρεπουμπλικάνων όσο και των Δημοκρατών επιτροπές».)
Ήταν ο στόχος του ραβίνου Marc Tennenbaum και του Jules Isaac («οι οποίοι έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην υπονόμευση της Καθολικής Εκκλησίας στο Συμβούλιο του Βατικανού ΙΙ και το ξεπούλημα της Καθολικής Εκκλησίας στον Διεθνές Ιουδαϊσμό»), του Gyorgy Schwartz (πιο γνωστού ως George Soros, που φαίνεται στον κόσμο ως «ένας εγκληματίας οικονομικού πολέμου»), του "Lucky" Larry Silverstein («πρωταθλητή της εξόντωσης του πληθυσμού και συνωμότη της 9/11»), του Lloyd Blankfein (προέδρου της Goldman Sachs με την επάξια κερδισμένη φήμη του ως "Δρ. Evil (Κακό) της Wall Street") και η λίστα συνεχίζεται.
* Η Καθολική Δράση είναι μια οργάνωση άρτια εκπαιδευμένων και πειθαρχημένων λαϊκών καθολικών, που με Παπικό διορισμό και σε συνεργασία με επισκόπους και ιερείς, είτε άμεσα είτε έμμεσα, προσηλυτίζουν ή κατηχούν στον Καθολικισμό μη-Καθολικούς, ή ‘αδιάφορους’ Καθολικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου