μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί
Ο Απόστολος Παύλος λέει «…μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται 10 ούτε πλεονέκται ούτε κλέπται ούτε μέθυσοι, ου λοίδοροι, ουχ άρπαγες βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι. 11 και ταύτά τινες ήτε· αλλά απελούσασθε, αλλά ηγιάσθητε, αλλά εδικαιώθητε εν τω ονόματι του Κυρίου Ιησού και εν τω Πνεύματι του Θεού ημών.»(Α’ Κορ.6:9-11).
ΑΓΑΠΗ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΑΓΑΠΗ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ..ΚΑΤΑ ΤΟΝ Γ.ΦΛΩΡΟΦΣΚΥ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΗΤΑΝ [ Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΥΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΤΡΑΧΥΤΙΤΑ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ].Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΕ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ -ΣΤΑΥΡΟΥ - ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΟΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΣ.
έλειπαν 13 ολόκληρες ημέρες,
Όσο κι αν ψάξετε, σε οποιοδήποτε αρχείο των ελληνικών ληξιαρχείων, δεν πρόκειται να βρείτε ούτε έναν Έλληνα ή Ελληνίδα που να έχει καταχωρηθεί με ημερομηνία γέννησης από 16 έως 28 Φεβρουαρίου 1923! Αυτό αποκαλύπτει ο κ. Διονύσης Σιμόπουλος, Διευθυντής του Ευγενιδείου Πλανηταρίου. Όχι, φυσικά, γιατί δεν.... είχαμε ούτε μία γέννα σε μία ολόκληρη περίοδο 13 ημερών, αλλά γιατί απλούστατα το 1923 είχε μόνο 352 ημέρες"! Όπως εξηγεί ο κ. Σιμόπουλος, από τον Φεβρουάριο του 1923, έλειπαν 13 ολόκληρες ημέρες, δηλαδή το διάστημα μεταξύ 16 και 28 Φεβρουαρίου, ο ήλιος αποκοιμήθηκε, καί ξύπνησε μετά από 13 μέρας..
Ο Απόστολος Παύλος μας λέγει: «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω». Τολμηρό αυτό που μας λέγει ο απόστολος Παύλος! «ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ»!! Φαντάζεστε αυτούς που αρέσκονται εις τα θαύματα να έβλεπαν άγγελο να τους λέγει «ακολουθήστε το νέο ημερολόγιο των Παπών της Δύσεως»!!! Εως και αυτόν τον ίδιο τον Παύλο θα αναθεμάτιζαν!!!
Εσύ σε ποια Εκκλησία ανήκεις;
"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Γρηγόριος ο Θεολόγος «Εσύ σε ποια Εκκλησία ανήκεις; Σε αυτήν του Βυζαντίου, της Ρώμης, της Αντιόχειας, της Αλεξάνδρειας ή της Ιερουσαλήμ;;;;; Τότε ο δίκαιος απάντησε σοφά: «Ο Κύριός μας Χριστός χαρακτήρισε Καθολική Εκκλησία εκείνη την Εκκλησία, η οποία διατηρεί την αληθινή και ομολογιακή παρακαταθήκη της πίστης.!!!!!! αγίου Μαξίμου Ομολογητού:
δύο μορφές ταπεινώσεως
«Υπάρχουν δε δύο μορφές ταπεινώσεως, όπως ακριβώς και δύο μορφές υπερηφάνειας. Η πρώτη υπερηφάνεια είναι όταν εξουθενώνει κανείς τον αδελφό του, όταν τον εξευτελίζει σαν να μη είναι τίποτα και θεωρεί τον εαυτό του ανώτερό του. Αν αυτός που θα πέσει σε αυτήν την υπερηφάνεια δεν φροντίσει γρήγορα με τη κατάλληλη προσοχή και επιμέλεια να διορθωθεί σιγά -σιγά φτάνει στην δεύτερη υπερηφάνεια και καταντά να υπερηφανεύεται απέναντι στον ίδιο τον Θεό και να πιστεύει πως οτιδήποτε κατορθώνει οφείλεται στις δυνάμεις του και όχι στον Θεό. Πραγματικά αδελφοί μου, κάποτε είδα έναν που είχε καταντήσει στην ελεεινή αυτή κατάσταση. Στην αρχή αν του έλεγε κανένας αδελφός κάτι τον έφτυνε και έλεγε: ‘’Ποιος είναι αυτός; Δεν αξίζει κανένας παρά μόνο ο Ζωσιμάς και οι μαθητές του’’. Μετά άρχισε να εξευτελίζει και αυτούς και να λέει: ‘’Δεν αξίζει κανένας παρά μόνο ο Μακάριος’’. Και μετά από λίγο άρχισε πάλι να λέει: ‘’Τι είναι ο Μακάριος; Τιποτένιος, μόνο ο Βασίλειος και ο Γρηγόριος αξίζουν’’. Μετά από λίγο άρχισε και αυτούς να τους εξευτελίζει λέγοντας: ‘’Τι είναι ο Βασίλειος και τι είναι ο Γρηγόριος; Τιποτένιοι. Μόνο ο Πέτρος και ο Παύλος αξίζουν’’. Του λέω: ‘’Πραγματικά αδελφέ μου και αυτούς θα τους απορρίψεις’’. Πιστέψετε με, μετά από λίγο καιρό άρχισε να λέει: ‘’Τι είναι ο Πέτρος και ο Παύλος; Τιποτένιοι. Μόνο η Αγία Τριάδα αξίζει’’. Μετά υπερηφανεύτηκε και εναντίον του ίδιου του Θεού και έτσι έχασε τα λογικά του. Για αυτό πρέπει να αγωνιζόμαστε αδελφοί μου, εναντίον της πρώτης υπερηφάνειας για να μην καταλήξουμε μετά από λίγο στην τέλεια υπερηφάνεια».
(Αββά Δωρόθεου, Έργα Ασκητικά, Διδασκαλία περί ταπεινοφροσύνης, σελ. 129).
Τί συμβαίνει στούς διῶκτες τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ; ῾Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς . Ρωτήστε τον διώκτη της Εκκλησίας Σαύλο (Σαούλ), τί του συνέβη. «Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίξειν» (Πράξεις 26, 14), του είπε ο Κύριος και ο Σαύλος βαπτίστηκε και έγινε ο Παύλος, ο Απόστολος. Τί συνέβη στον Ηρώδη, τον πρώτο διώκτη των χριστιανών; Τί συνέβη στον Ιουλιανό τον Παραβάτη.; Πέθαναν και οι δύο με φρικτό θάνατο, ενώ οι θεοστυγείς δολοπλοκίες τους εναντίον του Χριστού διαλύθηκαν σαν καπνός. Αλλά έτσι συνέβαινε πάντα στην ιστορία: κάποιοι διώκτες μεταστρέφονταν στον χριστιανισμό, ενώ άλλοι πέθαιναν με φρικτούς θανάτους. Πάντοτε οι προσπάθειες του ενός ή του άλλου χριστιανομάχου εκμηδενίζονται, διαλύονται σαν καπνός. Όταν ο αυτοκράτορας Αδριανός επιτέθηκε στην Ιερουσαλήμ, ήθελε να εκδικηθεί τους Ιουδαίους και τους χριστιανούς, διότι δεν ξεχώριζε τους χριστιανούς από τους Ιουδαίους. Διασκόρπισε τους Ιουδαίους σε όλο τον κόσμο κι έκτισε έναν ειδωλολατρικό ναό στο σημείο όπου βρισκόταν ο Ναός του Σολομώντος. Επίσης μετονόμασε την Ιερουσαλήμ «Αϊλία», με βάση το όνομα του «Αΐλιος» και απαγόρευσε σε οποιονδήποτε να ονομάζει την πόλη αυτή Ιερουσαλήμ. Έκτισε ναό προς τιμήν του φαύλου Ερμή στον Γολγοθά, άλλον ναό για τον Δία πάνω από τον τάφο του Κυρίου κι έναν ναό προς τιμήν του Άδωνη, στη Βηθλεέμ. Πράγματι πόσο τραγικό θα ήταν, για τους χριστιανούς εκείνης της εποχής, να βλέπουν τα ιερά τους προσκυνήματα να χλευάζονται κατ’ αυτόν τον τρόπο! Αλλά όμως στο τέλος τί συνέβη; Ο αυτοκράτορας Αδριανός βρήκε φρικτό θάνατο και όσο για τους ειδωλικούς ναούς του, αυτοί κατακρημνίστηκαν την εποχή των θεοστέπτων αγίων βασιλέων Κωνσταντίνου και Ελένης, της αυτοκράτειρας μητέρας του. Στη θέση τους ανεγέρθηκαν περικαλλείς χριστιανικοί ναοί, που μέχρι σήμερα στέκουν ακλόνητοι! «Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίζειν». Ω, πόσο μάταιη και χαμένη είναι κάθε μάχη εναντίον του Χριστού! (Αγ. Νικολάου Βελιμίροβιτς,
Δεν είστε θύμα, είστε θύτης. κ. Πρωθυπουργέ, !!!!την ασύλληπτη δήλωση του υπουργού Δημόσιας Τάξης ότι το φώτοσοπ έγινε για να είναι «αναγνωρίσιμοι»Τι δεν καταλαβαίνετε;Τι δεν καταλαβαίνετε, κ. Πρωθυπουργέ; Ο βουλευτής, έχει δικαίωμα να κάνει όσο παράλογους συλλογισμούς θέλει. Έχει δικαίωμα επίσης να τους διατυπώνει δημόσια. Έτσι λοιπόν παρακολουθήσαμε με συγκατάβαση τις δηλώσεις του κ. Μιχελάκη, του κ. Γεωργιάδη και της κ. Βούλτεψη για το εξώφυλλο του UNFOLLOW 15 και αρκεστήκαμε στο να διορθώσουμε τα πραγματολογικά τους λάθη. Ας τους κρίνουν όσοι πολίτες τους ψηφίζουν και όσοι παρακολουθούν τα ΜΜΕ που ανέχονται να ευτελίζουν τόσο τη δημοσιογραφική τους αξιοπρέπεια, παρουσιάζοντας τους παραλογισμούς κυβερνητικών βουλευτών ως γεγονότα. Όταν όμως ο πρωθυπουργός αναπαράγει αυτολεξεί τις διαστρεβλώσεις αυτές, τότε αποδεικνύει ακριβώς αυτό που υποστηρίζουμε στο περιοδικό: δεν πρόκειται για μεμονωμένες «αστοχίες» αλλά για κυβερνητική πολιτική υπό την καθοδήγηση του πρωθυπουργού και οι δηλώσεις δεν είναι απλές διαστρεβλώσεις αλλά συστηματική προπαγάνδα. Το εξώφυλλό μας αποτελεί ευθεία αναφορά στην ανήκουστη για δημοκρατική πολιτεία πρακτική της Ελληνικής Αστυνομίας να βασανίζει ανθρώπους, η οποία αναδείχθηκε πολύ πρόσφατα στην επικαιρότητα με τις παραποιημένες φωτογραφίες κακοποιημένων συλληφθέντων και την ασύλληπτη δήλωση του υπουργού Δημόσιας Τάξης ότι το φώτοσοπ έγινε για να είναι «αναγνωρίσιμοι». Και επισημαίνουμε ότι το περιστατικό αυτό όχι μόνο δεν είναι μεμονωμένο αλλά έρχεται μετά από σωρεία άλλων περιπτώσεων κακοποιήσεων, τεκμηριωμένων από ιατροδικαστικές εξετάσεις, καταγγελιών για βασανιστήρια σε οργανώσεις διεθνούς κύρους και δώδεκα καταδίκες της Ελληνικής Αστυνομίας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Υποστηρίζουμε ακόμη ότι από τις αλλεπάλληλες συγκαλύψεις που συντηρούν το καθεστώς των βασανιστηρίων προκύπτει ότι έχουμε να κάνουμε με συγκροτημένη πολιτική. Αρχιτέκτονας της πολιτικής αυτής είναι προφανώς ο αρχηγός της κυβέρνησης. Και υποστηρίζουμε, τέλος, ότι η αντιδημοκρατική βία και η καταπάτηση θεμελιωδών δικαιωμάτων –ακόμη και του δικαιώματος ενός ανθρώπου στο απαραβίαστο του σώματός του– συνιστούν το πιο βάρβαρο στοιχείο μιας βαθιάς πολιτικής εκτροπής, στην οποία περιλαμβάνεται η απαξίωση του κοινοβουλίου και των δημοκρατικών διαδικασιών, οι «επενδύσεις» που είναι επιζήμιες για το δημόσιο συμφέρον, και η χειραγώγηση και η διαστρέβλωση του ελεύθερου δημοσίου διαλόγου. Δημοσιογραφικές έρευνες, ρεπορτάζ και τεκμηριωμένες αναλύσεις για όλα αυτά δημοσιεύονται στα τεύχη του περιοδικού μας - και, φυσικά, στο τρέχον, όπου φιλοξενούνται ρεπορτάζ για την μεθοδευόμενη υπαγωγή της «επένδυσης» στη Χαλκιδική στο άρθρο 107 και για την προσπάθεια να καταπέσουν τα νομικά εμπόδια στις κατασχέσεις υπέρ των τραπεζών. κ. Πρωθυπουργέ, τα ρεπορτάζ μας θέτουν υπό σοβαρή αμφισβήτηση τη δημοκρατικότητα της διακυβέρνησής σας. Εσείς δεν λέτε λέξη γι’ αυτό αλλά επιχειρείτε να συσκοτίσετε τη σκληρή αλλά πρόδηλη πολιτική ειρωνεία του εξωφύλλου του UNFOLLOW 15, εμφανίζοντας τον εαυτό σας ως θύμα. Δεν είστε θύμα, είστε θύτης. κ. Πρωθυπουργέ, προσπαθείτε ακόμη να μετατρέψετε την ουσιαστική και τεκμηριωμένη δημοσιογραφική κριτική σε αντιδικία με την αξιωματική αντιπολίτευση. Το τι καταδικάζει και τι όχι η αξιωματική αντιπολίτευση μας αφορά μόνο στον βαθμό που μας απασχολεί δημοσιογραφικά. Μπορεί εσείς να έχετε συνηθίσει σε ΜΜΕ που λειτουργούν ως παραρτήματα των κομματικών γραφείων Τύπου, εμείς όμως δεν είμαστε ένα από αυτά. Το εξώφυλλό μας εικονογραφεί τη θέση μας, η οποία τεκμηριώνεται δημοσιογραφικά, ότι ο μεγαλύτερος φορέας αντιδημοκρατικής βίας στην Ελλάδα είναι η κυβέρνησή σας, οι αρχές των οποίων προΐσταται, και οι πολιτικές .
κ. Πρωθυπουργέ, τα ρεπορτάζ μας θέτουν υπό σοβαρή αμφισβήτηση τη δημοκρατικότητα της διακυβέρνησής σας. Εσείς δεν λέτε λέξη γι’ αυτό αλλά επιχειρείτε να συσκοτίσετε τη σκληρή αλλά πρόδηλη πολιτική ειρωνεία του εξωφύλλου του UNFOLLOW 15, εμφανίζοντας τον εαυτό σας ως θύμα. Δεν είστε θύμα, είστε θύτης.
Τι δεν καταλαβαίνετε;.
Τι δεν καταλαβαίνετε, κ. Πρωθυπουργέ;
Ο καθένας, έστω και αν είναι πολιτικός ή βουλευτής, έχει δικαίωμα να κάνει όσο παράλογους συλλογισμούς θέλει. Έχει δικαίωμα επίσης να τους διατυπώνει δημόσια. Έτσι λοιπόν παρακολουθήσαμε με συγκατάβαση τις δηλώσεις του κ. Μιχελάκη, του κ. Γεωργιάδη και της κ. Βούλτεψη για το εξώφυλλο του UNFOLLOW 15 και αρκεστήκαμε στο να διορθώσουμε τα πραγματολογικά τους λάθη. Ας τους κρίνουν όσοι πολίτες τους ψηφίζουν και όσοι παρακολουθούν τα ΜΜΕ που ανέχονται να ευτελίζουν τόσο τη δημοσιογραφική τους αξιοπρέπεια, παρουσιάζοντας τους παραλογισμούς κυβερνητικών βουλευτών ως γεγονότα.
Όταν όμως ο πρωθυπουργός αναπαράγει αυτολεξεί τις διαστρεβλώσεις αυτές, τότε αποδεικνύει ακριβώς αυτό που υποστηρίζουμε στο περιοδικό: δεν πρόκειται για μεμονωμένες «αστοχίες» αλλά για κυβερνητική πολιτική υπό την καθοδήγηση του πρωθυπουργού και οι δηλώσεις δεν είναι απλές διαστρεβλώσεις αλλά συστηματική προπαγάνδα.
Το εξώφυλλό μας αποτελεί ευθεία αναφορά στην ανήκουστη για δημοκρατική πολιτεία πρακτική της Ελληνικής Αστυνομίας να βασανίζει ανθρώπους, η οποία αναδείχθηκε πολύ πρόσφατα στην επικαιρότητα με τις παραποιημένες φωτογραφίες κακοποιημένων συλληφθέντων και την ασύλληπτη δήλωση του υπουργού Δημόσιας Τάξης ότι το φώτοσοπ έγινε για να είναι «αναγνωρίσιμοι». Και επισημαίνουμε ότι το περιστατικό αυτό όχι μόνο δεν είναι μεμονωμένο αλλά έρχεται μετά από σωρεία άλλων περιπτώσεων κακοποιήσεων, τεκμηριωμένων από ιατροδικαστικές εξετάσεις, καταγγελιών για βασανιστήρια σε οργανώσεις διεθνούς κύρους και δώδεκα καταδίκες της Ελληνικής Αστυνομίας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Υποστηρίζουμε ακόμη ότι από τις αλλεπάλληλες συγκαλύψεις που συντηρούν το καθεστώς των βασανιστηρίων προκύπτει ότι έχουμε να κάνουμε με συγκροτημένη πολιτική. Αρχιτέκτονας της πολιτικής αυτής είναι προφανώς ο αρχηγός της κυβέρνησης.
Και υποστηρίζουμε, τέλος, ότι η αντιδημοκρατική βία και η καταπάτηση θεμελιωδών δικαιωμάτων –ακόμη και του δικαιώματος ενός ανθρώπου στο απαραβίαστο του σώματός του– συνιστούν το πιο βάρβαρο στοιχείο μιας βαθιάς πολιτικής εκτροπής, στην οποία περιλαμβάνεται η απαξίωση του κοινοβουλίου και των δημοκρατικών διαδικασιών, οι «επενδύσεις» που είναι επιζήμιες για το δημόσιο συμφέρον, και η χειραγώγηση και η διαστρέβλωση του ελεύθερου δημοσίου διαλόγου. Δημοσιογραφικές έρευνες, ρεπορτάζ και τεκμηριωμένες αναλύσεις για όλα αυτά δημοσιεύονται στα τεύχη του περιοδικού μας - και, φυσικά, στο τρέχον, όπου φιλοξενούνται ρεπορτάζ για την μεθοδευόμενη υπαγωγή της «επένδυσης» στη Χαλκιδική στο άρθρο 107 και για την προσπάθεια να καταπέσουν τα νομικά εμπόδια στις κατασχέσεις υπέρ των τραπεζών.
κ. Πρωθυπουργέ, τα ρεπορτάζ μας θέτουν υπό σοβαρή αμφισβήτηση τη δημοκρατικότητα της διακυβέρνησής σας. Εσείς δεν λέτε λέξη γι’ αυτό αλλά επιχειρείτε να συσκοτίσετε τη σκληρή αλλά πρόδηλη πολιτική ειρωνεία του εξωφύλλου του UNFOLLOW 15, εμφανίζοντας τον εαυτό σας ως θύμα. Δεν είστε θύμα, είστε θύτης.
κ. Πρωθυπουργέ, προσπαθείτε ακόμη να μετατρέψετε την ουσιαστική και τεκμηριωμένη δημοσιογραφική κριτική σε αντιδικία με την αξιωματική αντιπολίτευση. Το τι καταδικάζει και τι όχι η αξιωματική αντιπολίτευση μας αφορά μόνο στον βαθμό που μας απασχολεί δημοσιογραφικά. Μπορεί εσείς να έχετε συνηθίσει σε ΜΜΕ που λειτουργούν ως παραρτήματα των κομματικών γραφείων Τύπου, εμείς όμως δεν είμαστε ένα από αυτά.
Το εξώφυλλό μας εικονογραφεί τη θέση μας, η οποία τεκμηριώνεται δημοσιογραφικά, ότι ο μεγαλύτερος φορέας αντιδημοκρατικής βίας στην Ελλάδα είναι η κυβέρνησή σας, οι αρχές των οποίων προΐσταται, και οι πολιτικές που ασκεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου