μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί
Ο Απόστολος Παύλος λέει «…μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται 10 ούτε πλεονέκται ούτε κλέπται ούτε μέθυσοι, ου λοίδοροι, ουχ άρπαγες βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι. 11 και ταύτά τινες ήτε· αλλά απελούσασθε, αλλά ηγιάσθητε, αλλά εδικαιώθητε εν τω ονόματι του Κυρίου Ιησού και εν τω Πνεύματι του Θεού ημών.»(Α’ Κορ.6:9-11).
ΑΓΑΠΗ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΑΓΑΠΗ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ..ΚΑΤΑ ΤΟΝ Γ.ΦΛΩΡΟΦΣΚΥ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΗΤΑΝ [ Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΥΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΤΡΑΧΥΤΙΤΑ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ].Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΗΡΟ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΕ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ -ΣΤΑΥΡΟΥ - ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΟΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΣ.
έλειπαν 13 ολόκληρες ημέρες,
Όσο κι αν ψάξετε, σε οποιοδήποτε αρχείο των ελληνικών ληξιαρχείων, δεν πρόκειται να βρείτε ούτε έναν Έλληνα ή Ελληνίδα που να έχει καταχωρηθεί με ημερομηνία γέννησης από 16 έως 28 Φεβρουαρίου 1923! Αυτό αποκαλύπτει ο κ. Διονύσης Σιμόπουλος, Διευθυντής του Ευγενιδείου Πλανηταρίου. Όχι, φυσικά, γιατί δεν.... είχαμε ούτε μία γέννα σε μία ολόκληρη περίοδο 13 ημερών, αλλά γιατί απλούστατα το 1923 είχε μόνο 352 ημέρες"! Όπως εξηγεί ο κ. Σιμόπουλος, από τον Φεβρουάριο του 1923, έλειπαν 13 ολόκληρες ημέρες, δηλαδή το διάστημα μεταξύ 16 και 28 Φεβρουαρίου, ο ήλιος αποκοιμήθηκε, καί ξύπνησε μετά από 13 μέρας..
Ο Απόστολος Παύλος μας λέγει: «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω». Τολμηρό αυτό που μας λέγει ο απόστολος Παύλος! «ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ»!! Φαντάζεστε αυτούς που αρέσκονται εις τα θαύματα να έβλεπαν άγγελο να τους λέγει «ακολουθήστε το νέο ημερολόγιο των Παπών της Δύσεως»!!! Εως και αυτόν τον ίδιο τον Παύλο θα αναθεμάτιζαν!!!
Εσύ σε ποια Εκκλησία ανήκεις;
"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Γρηγόριος ο Θεολόγος «Εσύ σε ποια Εκκλησία ανήκεις; Σε αυτήν του Βυζαντίου, της Ρώμης, της Αντιόχειας, της Αλεξάνδρειας ή της Ιερουσαλήμ;;;;; Τότε ο δίκαιος απάντησε σοφά: «Ο Κύριός μας Χριστός χαρακτήρισε Καθολική Εκκλησία εκείνη την Εκκλησία, η οποία διατηρεί την αληθινή και ομολογιακή παρακαταθήκη της πίστης.!!!!!! αγίου Μαξίμου Ομολογητού:
δύο μορφές ταπεινώσεως
«Υπάρχουν δε δύο μορφές ταπεινώσεως, όπως ακριβώς και δύο μορφές υπερηφάνειας. Η πρώτη υπερηφάνεια είναι όταν εξουθενώνει κανείς τον αδελφό του, όταν τον εξευτελίζει σαν να μη είναι τίποτα και θεωρεί τον εαυτό του ανώτερό του. Αν αυτός που θα πέσει σε αυτήν την υπερηφάνεια δεν φροντίσει γρήγορα με τη κατάλληλη προσοχή και επιμέλεια να διορθωθεί σιγά -σιγά φτάνει στην δεύτερη υπερηφάνεια και καταντά να υπερηφανεύεται απέναντι στον ίδιο τον Θεό και να πιστεύει πως οτιδήποτε κατορθώνει οφείλεται στις δυνάμεις του και όχι στον Θεό. Πραγματικά αδελφοί μου, κάποτε είδα έναν που είχε καταντήσει στην ελεεινή αυτή κατάσταση. Στην αρχή αν του έλεγε κανένας αδελφός κάτι τον έφτυνε και έλεγε: ‘’Ποιος είναι αυτός; Δεν αξίζει κανένας παρά μόνο ο Ζωσιμάς και οι μαθητές του’’. Μετά άρχισε να εξευτελίζει και αυτούς και να λέει: ‘’Δεν αξίζει κανένας παρά μόνο ο Μακάριος’’. Και μετά από λίγο άρχισε πάλι να λέει: ‘’Τι είναι ο Μακάριος; Τιποτένιος, μόνο ο Βασίλειος και ο Γρηγόριος αξίζουν’’. Μετά από λίγο άρχισε και αυτούς να τους εξευτελίζει λέγοντας: ‘’Τι είναι ο Βασίλειος και τι είναι ο Γρηγόριος; Τιποτένιοι. Μόνο ο Πέτρος και ο Παύλος αξίζουν’’. Του λέω: ‘’Πραγματικά αδελφέ μου και αυτούς θα τους απορρίψεις’’. Πιστέψετε με, μετά από λίγο καιρό άρχισε να λέει: ‘’Τι είναι ο Πέτρος και ο Παύλος; Τιποτένιοι. Μόνο η Αγία Τριάδα αξίζει’’. Μετά υπερηφανεύτηκε και εναντίον του ίδιου του Θεού και έτσι έχασε τα λογικά του. Για αυτό πρέπει να αγωνιζόμαστε αδελφοί μου, εναντίον της πρώτης υπερηφάνειας για να μην καταλήξουμε μετά από λίγο στην τέλεια υπερηφάνεια».
(Αββά Δωρόθεου, Έργα Ασκητικά, Διδασκαλία περί ταπεινοφροσύνης, σελ. 129).
Τί συμβαίνει στούς διῶκτες τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ; ῾Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς . Ρωτήστε τον διώκτη της Εκκλησίας Σαύλο (Σαούλ), τί του συνέβη. «Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίξειν» (Πράξεις 26, 14), του είπε ο Κύριος και ο Σαύλος βαπτίστηκε και έγινε ο Παύλος, ο Απόστολος. Τί συνέβη στον Ηρώδη, τον πρώτο διώκτη των χριστιανών; Τί συνέβη στον Ιουλιανό τον Παραβάτη.; Πέθαναν και οι δύο με φρικτό θάνατο, ενώ οι θεοστυγείς δολοπλοκίες τους εναντίον του Χριστού διαλύθηκαν σαν καπνός. Αλλά έτσι συνέβαινε πάντα στην ιστορία: κάποιοι διώκτες μεταστρέφονταν στον χριστιανισμό, ενώ άλλοι πέθαιναν με φρικτούς θανάτους. Πάντοτε οι προσπάθειες του ενός ή του άλλου χριστιανομάχου εκμηδενίζονται, διαλύονται σαν καπνός. Όταν ο αυτοκράτορας Αδριανός επιτέθηκε στην Ιερουσαλήμ, ήθελε να εκδικηθεί τους Ιουδαίους και τους χριστιανούς, διότι δεν ξεχώριζε τους χριστιανούς από τους Ιουδαίους. Διασκόρπισε τους Ιουδαίους σε όλο τον κόσμο κι έκτισε έναν ειδωλολατρικό ναό στο σημείο όπου βρισκόταν ο Ναός του Σολομώντος. Επίσης μετονόμασε την Ιερουσαλήμ «Αϊλία», με βάση το όνομα του «Αΐλιος» και απαγόρευσε σε οποιονδήποτε να ονομάζει την πόλη αυτή Ιερουσαλήμ. Έκτισε ναό προς τιμήν του φαύλου Ερμή στον Γολγοθά, άλλον ναό για τον Δία πάνω από τον τάφο του Κυρίου κι έναν ναό προς τιμήν του Άδωνη, στη Βηθλεέμ. Πράγματι πόσο τραγικό θα ήταν, για τους χριστιανούς εκείνης της εποχής, να βλέπουν τα ιερά τους προσκυνήματα να χλευάζονται κατ’ αυτόν τον τρόπο! Αλλά όμως στο τέλος τί συνέβη; Ο αυτοκράτορας Αδριανός βρήκε φρικτό θάνατο και όσο για τους ειδωλικούς ναούς του, αυτοί κατακρημνίστηκαν την εποχή των θεοστέπτων αγίων βασιλέων Κωνσταντίνου και Ελένης, της αυτοκράτειρας μητέρας του. Στη θέση τους ανεγέρθηκαν περικαλλείς χριστιανικοί ναοί, που μέχρι σήμερα στέκουν ακλόνητοι! «Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίζειν». Ω, πόσο μάταιη και χαμένη είναι κάθε μάχη εναντίον του Χριστού! (Αγ. Νικολάου Βελιμίροβιτς,
ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΡΩΣΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 70ΕΤΗ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΔΙΩΓΜΟ 1917-1987
ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ
11.000 Νεομάρτυρες Κληρικοί και
Μοναχοί!
Στο
κέντρο της Ρωσίας, κοντά στο ποτάμι Βόλγα υπάρχει η Μονή Οράνκι. Ιδρύθηκε τον 18ο αιώνα. Το 1918 οι κομουνιστές την κατάργησαν και έβαψαν με άσβεστη τις τοιχογραφίες. Εκεί έκαναν στρατόπεδο συγκεντρώσεως για τους μοναχούς μαζεύοντας περίπου
11.000 Μοναχούς από όλα τα Μοναστήρια της Ρωσίας. Μεταξύ αυτών ήσαν και Ιερομόναχοι αλλά και έγγαμοι Ιερείς με επικεφαλής έναν Επίσκοπο.
Το 1918 ήρθε από τη Μόσχα μια επιτροπή και τους είπε:
- Έρχεστε
μαζί μας, ή όχι; 'Έχετε
24 ώρες, για να σκεφτείτε.
Ό Επίσκοπος, όμως,
τους είπε:
-Είναι
παρά πολύ μέχρι αύριο.
Θα σας δώσουμε την απάντηση
σε 10 λεπτά.
Τότε ό Επίσκοπος στράφηκε προς
τους Μοναχούς και είπε:
-Αδελφοί,
τώρα έχετε την ευκαιρία
να γίνετε Μάρτυρες για τον
Χριστόν. Θέλετε να ενωθείτε με τους κομουνιστές, ή θέλετε να παραδώσετε τη ζωή σας για τον Χριστόν και να συγκαταριθμείτε στη χορεία των Αγίων Μαρτύρων; Μη φοβάστε. Ό Χριστός είναι μαζί μας. Ό Χριστός μας καλεί σ' Αυτόν.
Τότε φώναξαν όλοι ομόφωνα:
-Θέλουμε να
πεθάνουμε για τον Χριστόν!!!
Και
στη συνέχεια τους σκότωσαν όλους. Σε ένα μήνα, από 300
ως 500 άτομα την ημέρα, τους πυροβολούσαν στο κεφάλι
και τους έθαψαν σε μία μεγάλη χαράδρα στην αυλή του Μοναστηρίου.
Τον Επίσκοπο το σκότωσαν στο τέλος και τον έθαψαν
καθισμένο σε μια μικρή καρέκλα.
Ήταν μία μαζική σφαγή των Ρώσων Μοναχών από τους κομουνιστές, μοναδική στην ιστορία
της σύγχρονης Εκκλησίας!
Μεταξύ των ετών 1942 και 1948 η Ί. Μονή Όράνκι είχε γίνει στρατόπεδο αιχμαλώτων πολέμου.
Κάνοντας, το φθινόπωρο του 1942, ανασκαφές για τις ανάγκες
του στρατοπέδου έσκαψαν πίσω από την Εκκλησία. Εκεί βρήκαν μια τάφρο γεμάτη με τα αγία λείψανα αυτών των Νεομαρτύρων Μοναχών και μεταξύ αυτών έναν ηλικιωμένο Επίσκοπο καθισμένο σε μια καρέκλα, οποίος ήταν αναλλοίωτος! Φαινόταν καλά, πού τον πυροβόλησαν στο κεφάλι, φόραγε μία αλυσίδα με Σταυρό και μία μεταλλική εικόνα της Θεοτόκου.
Όταν βγάλανε έξω το αδιάφθορο
σώμα του, αυτό απλώθηκε σαν να είχε
πεθάνει προ λίγης ώρας!
Αυτά διηγήθηκε ό μαρτυρικός Ιερέας Δημήτριος Μπεζάν, πού ητο παρών στην εύρεση των Αγίων λειψάνων των 11.000 Μαρτύρων και ό όποιος για 24 χρόνια υπέφερε
την κομουνιστική κόλαση στα στρατόπεδα και στις φυλακές
της Ρωσίας και Ρουμανίας και έθαψε χιλιάδες, πού πέθαιναν από τις κακουχίες, τα βασανιστήρια και τις
εκτελέσεις («Η χαρά της ταλαιπωρίας» έκδ. Ορθόδοξος Κυψέλη).
Άγιοι Νεομάρτυρες, πρεσβεύσατε υπέρ ημών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ολόκληρη
ενενηκονταετία συμπληρώθηκε από την επικράτηση
της κομουνιστικής Επανάστασης στη Ρωσία το 1917. Επί 70 έτη
ό ρωσικός λαός, γνωστός για τη μεγάλη του προσήλωση στην Ορθοδοξία, υπέφερε και στέναζε κάτω από το βάρος μιας στυγνής τυραννίας. Μεγάλη σιγή κάλυπτε και καλύπτει τα δεινά, πού ό ρωσικός λαός υφίστατο κατά τη διαδρομή των 70 αυτών ετών. Κρυμμένος πίσω από το
αδυσώπητο "σίδηρο παραπέτασμα", ό μαρτυρικός αυτός λαός, απομονωμένος από τον υπόλοιπο κόσμο, κλεισμένος στον εαυτό του, προσπαθούσε με αλάλητους στεναγμούς της ευγενικής του ψυχής να εκδηλώσει τους θλιβερούς κτύπους της ευσεβής καρδίας του.
Αλλά
αλλοίμονο!.. Το μέγα αδιαπέραστο τείχος της κομουνιστικής
φυλακής δεν επέτρεπε να ακουστεί ελεύθερα και σε όλη του την
έκταση ό στεναγμός του, να μετρηθούν ό πόνος του και τα μαρτύρια του!.. Και ό πόνος
του αυτός εγίνετο απείρως πιο μεγάλος, διότι ό λαός αυτός εθίγετο σε ότι Ιερότερο είχε, στην Πίστη του,
και διότι έβλεπε τη μητέρα του Εκκλησία να
διώκεται παντοιοτρόπως.
Τη Ρωσική Ορθόδοξο Εκκλησία ευθύς εξ
αρχής την πολέμησαν αμείλικτα οι άθεοι. Την αποψίλωσαν από
τα στελέχη της, από τα αγαθά της. Την απομόνωσαν από το
ποίμνιο της και την οδήγησαν στην περιφρόνηση, στην εξουθένωση,
στο διωγμό, στο μαρτύριο και στο αίμα.
Το κομουνιστικό καθεστώς τα πάντα μετήλθε με σκοπό να αφανίσει
από το πρόσωπο της γης την Ορθόδοξη Πίστη και την Εκκλησία.
Άλλοτε συγκεκαλυμμένα και
άλλοτε απροσχημάτιστα έθεσε σε ενέργεια ένα
πανούργο και δολοφονικό μηχανισμό όχι
μόνο για να διαλύσει την Εκκλησία αλλά και για να εξαλείψει-οπως πίστευε-καί αυτό ακόμη το θρησκευτικό συναίσθημα του λαού.
Διώξεις
και κατατρεγμοί, φυλακίσεις, εξορίαι, εκτελέσεις, δολοφονίαι, βασανιστήρια, νόμοι και προπαγάνδα, επιστήμη και στρατός, όλα χρησιμοποιήθηκαν με λύσσα, με σατανική μέθοδο και με στυγνό υπολογισμό, για να αφανιστεί κάθε Ιερό και Όσιο και να οδηγηθεί ένα ολόκληρο Έθνος προς την εθνική καταστροφή και τον
όλεθρο.
Για να
πραγματοποιηθεί αυτό, υπήρχε
από το κομουνιστικό κόμμα
πρόγραμμα βιαιότητας συνδυασμένο
με προπαγάνδα.
Αμέσως μετά το σφετερισμό της εξουσίας από τις επαναστατικές δυνάμεις (Νοέμβριος
1917), οι κομουνιστές
άρχισαν τον αγώνα ενάντια
στην Εκκλησία. Κήρυξαν την Εκκλησία εχθρό της επανάστασης και κατηγόρησαν τον Κλήρο για πολιτική
αναξιοπιστία. Το δικτατορικό κόμμα δεν περιορίστηκε σε συλλήψεις, φυλακίσεις και εκτελέσεις των κληρικών. Οι κομουνιστές
κατέσχεσαν τους
θησαυρούς της Εκκλησίας. Έκλεισαν ή κατέστρεψαν τις Εκκλησίες, τα Μοναστήρια και όλες τις Εκκλησιαστικές
σχολές...
Άνοιξαν τα μνήματα των Αγίων (1920), έκαναν
αντιθρησκευτικές επιδείξεις στους δρόμους και έκαιγαν Άγιες εικόνες στις πλατείες των πόλεων σε μια σκόπιμη προσπάθεια να προσβάλλουν τα
αισθήματα του λαού.
Το
κόμμα διεκήρυττε αναιδώς ότι «η δικτατορία του δε συγκρατείται από τίποτε, δεν
περιορίζεται από κανένα νόμο ή κανονισμό και ή εξουσία του βασίζεται εξ ολοκλήρου στη βία».
Οι
πολιτικές κατηγορίες του εναντίον
της Εκκλησίας ήταν μόνον
ένα παραπέτασμα, για να καλύπτει
το πικρό του μίσος για τη
θρησκεία, ή οποία είναι ό πρωταρχικός ιδεολογικός εχθρός του κομουνισμού. Εκείνοι οι οποίοι δεν εδέχοντο να εγκαταλείψουν την Πίστη τους, θεωρήθηκαν ύποπτοι και υποβλήθηκαν σε διωγμό και μαρτύρια.
Να ένα
απόσπασμα για τις αγριότητες
των τότε γεγονότων, όπως
δημοσιεύτηκε σε ελληνικό έντυπο
του 1920:
«...Τα μαρτύρια, τα όποια υφίστανται
από τους Μπολσεβίκους τα δυστυχισμένα ταύτα θύματα,
είναι τόσον πολυάριθμα, ώστε να υπερτερούν τας βασάνους της Ιεράς
Εξετάσεως...
Ούτω, π.χ. τους φυλακισμένους εισάγουν γυμνούς εν καιρώ χειμώνος
εντός ψυχρού ύδατος, έπειτα ανυψούν αυτούς επί των ιστών των
πλοίων, οπού οι δυστυχείς παγώνουν. Άλλους ρίπτουν εις
τους λέβητας των ατμόπλοιων, μέσα εις τους οποίους
βράζουν. Άλλων εξορρύττουν τους οφθαλμούς, κόπτουντην
ρίνα, τας χείρας και τους πόδας, αποσπούν τους όνυχας, επί
δε των γυμνών ώμων εγκολάπτουν επωμίδας, αποσπούν το δέρμα του σώματος
και περιχύνουν τον τράχηλο με διαλελυμένον
μόλυβδον. Των δε γυναικών αποκόπτουν τους μαστούς.
Επίσης οι Μπολσεβίκοι καταφεύγουν εις σπαρακτικός μεθόδους
δια μηχανήματος ειδικώς επινοηθεντος υπό' αυτών. Μετά την
κατάληψη του Κιέβου υπό των Ερυθρών, πλέον των 2.000 ανθρώπων
υπέστησαν τοιαύτα βασανιστήρια.
.
Εις το Κυβερνείο του Αίκατερίνοσλαβ οι Μπολσεβίκοι
φόνευσαν 42 ιερείς και πολυάριθμους δικαστάς, αφού υπέβαλαν αυτούς προηγουμένως
εις σκληρός βασάνους. Οι Ιερείς πολλών
Εκκλησιών απηγχονίσθησαν, αι Εικόνες
εκάησαν, οι δε Ναοί μετεβλήθησαν εις
οίκους διαφθοράς.
Εις
Χερσώνα κατεσφάγησαν 169 ελληνικαί οικογένειαι, δεν εφείσθησαν ούτε τας γυναίκας, ούτε τους γέροντας, ούτε τα
παιδιά...»
(Α.
Τηλλυρίδη. Ένα Ιστορικό Κείμενο του 1919. Μια φωνή κραυγής από τους διωγμούς της Εκκλησίας στη Ρωσία, "Εκκλησιαστική Αλήθεια" 1-16
Σεπτ. 1991/3).
.
Ως ενδεικτικό της
απάνθρωπης εγκληματικής κομουνιστικής μηχανής αναφέρουμε ότι το 1930 ανακοινώθηκε από τη ΝΚVΟ (μετέπειτα ΚGΒ) πώς 42.800 κληρικοί έχουν πεθάνει σε φυλακές και σε στρατόπεδα συγκεντρώσεως από κακουχίες και εκτελέσεις και
ότι στα χρόνια 1937-1938 μόνο
στο Μπούτοβο, προάστιο της Μόσχας,
σφαγιάστηκαν 20.765 άνθρωποι,
από τους οποίους οι 1000
ήσαν Κληρικοί, Μοναχοί και Μοναχές!
Οι εχθροί της
Εκκλησίας διεξήγαγον έναν
απάνθρωπο και αχαλίνωτο διωγμό
εναντίον της, ό οποίος
αργότερα πήρε μία συστηματική μορφή βασισμένη
στο αποκαλούμενο "Πέντε χρόνων σχέδιο αθεΐας", υιοθετημένο από την κυβέρνηση του Στάλιν το Μάιο του 1932. Σχεδιάστηκε με αυτό πλήρη διάλυση της Εκκλησίας έως την 1η Μαΐου του 1937, ημερομηνία, κατά την
οποία το όνομα του Θεού θα έπρεπε,
σύμφωνα με το σχέδιο αυτό, να
ξεχαστεί παντού σε ολόκληρη τη
Ρωσία.
Τελικά, το σχέδιο "πέντε χρόνων αθεΐας" απέτυχε! Μία γενική απογραφή του πληθυσμού της ΕΣΣΔ το 1937, με ερωτηματολόγιο πάνω στη στάση των ανθρώπων απέναντι στη θρησκεία, έδειξε ότι ένα τεράστιο
ποσοστό (70%) πίστευε στον Θεό και δε φοβήθηκε να το ομολογήσει στην κυβέρνηση! Αυτό, βέβαια, εξαγρίωσε τους δικτάτορες και τους ώθησε για μεγαλύτερους αντιχριστιανικούς διωγμούς και εξοντώσεις.
1.Το σχέδιο αυτό εξεπονήθηκε από τη
"Συμμαχία των άθεων", την οποία ίδρυσε στις 7
Φεβρουαρίου 1925 ό Εβραίος Αιμίλιος Γιαροσλάβσκυ (το αληθινό
του όνομα ητο Γκουμπελμαν) ό όποιος τέθηκε επί κεφαλής του αντιθρησκευτικού
αγώνος, εκδίδοντας εκατοντάδες χιλιάδες αντιθρησκευτικών
περιοδικών και έντυπων.
2.Ποια, λοιπόν, είναι τα συνολικά αποτελέσματα
αυτού του πολέμου των κομουνιστών ενάντια στην Εκκλησία;
Πριν την επανάσταση του 1917, σύμφωνα με τα επίσημα
στοιχεία εκείνου του καιρού, υπήρχαν 51.918 Ί. Ναοί στη Ρωσία εκτός από τα
ιδιωτικά προσκυνητάρια και τα οικιακά παρεκκλήσια (20.287).
Το 1941 μόνο 4.225 Ί. Ναοί παρέμειναν. Μόνον 20 Μοναστήρια αφέθηκαν από τα
1025. Και
μία εκκλησιαστική ακαδημία {από τις 4), ή σεμινάριο (από τα 59), ή
εκκλησιαστικό σχολείο (από τα 200) δεν έμεινε.
3.Αρκετές
Εκκλησίες και Μονές, όπως γράφει και όΣολτζενίτσιν,τις είχαν
μετατρέψει σε φρικτούς τόπους φυλακών, βασανιστηρίων, εξορίας και μαζικών
εκτελέσεων και θανάτων.
4.Το 1941 μόνο 5.665 περίπου κληρικοί παρέμειναν ελεύθεροι.
5.Ή επιτροπή των αρχείων των κρατικών υπηρεσιών της
Ρωσίας δήλωσε ότι στη
δεκαετία 1930-40 είχαν συλληφθεί 136.900 κληρικοί, εκ των οποίων θανατώθηκαν 85.300 (Όρθ. τύπος 16-11-07).
Στα στρατόπεδα φρίκης του εβραϊκής
καταγωγής Στάλιν (Ιωσήφ Τζουγκασβίλι), στις εξαντλητικές πορείες και εργασίες
της εξορίας και στα μπουντρούμια της ΝΚΝΟ εκατομμύρια λαού εξοντώθηκαν από τα βασανιστήρια,
την πείνα, τη δίψα, το ψύχος, την εξάντληση, την εξαθλίωση, τις
αρρώστιες και τις εκτελέσεις.
6.Όλοι
οι στενοί συνεργάτες του, Λαζ.
Καγκάνοβιτς, Β. Μολότωφ, Ν. Κρούτσεφ, Λ. Μπέρια (αρχηγός της ), ήταν « εβραϊκής καταγωγής...»
Τελευταία στήσανε στη Μόσχα Σταυρό 15 μέτρων σε ειδική πλατεία για 20.000
θύματα, πού σκότωσε
ό Στάλιν σ' ένα από τα πολλά εγκληματικά στρατόπεδα του. (Όρθόδ. Τύττος"16/11/2007).
Μια
εικόνα του εφιάλτη της απάνθρωπης εγκληματικής σοβιετικής κόλασης και ιδίως των στρατοπέδων
συγκέντρωσης, δίνει ό νομπελίστας διάσημος Ρώσος συγγραφέας Αλέξ. Σολτζενίτσιν στο έργο του
"αρχιπέλαγος Γκουλάγκ" (Γκουλάγκ σημαίνει Γενική Διοίκηση
Στρατοπέδων).
Τον
πληθυσμό του "Γκουλάγκ" αποτελούσαν άνθρωποι όλων των τάξεων,
οι όποιοι εθεωρούντο ύποπτοι και
αντιδραστικοί για το καθεστώς. Ο Αλ.
Σολζενίτσιν υποστηρίζει ότι από το
1928 ως το 1953 κλείστηκαν στο
"Γκουλάγκ" περίπου 40-50
εκατομμύρια.
Με εντολή του Στάλιν, 100.000 κρατούμενοι δούλευαν μάταια με πρωτόγονα μέσα, για να ενώσουν με κανάλι τη Λευκή με τη Βαλτική θάλασσα... Δεκάδες χιλιάδες βρήκαν το θάνατο...
Επίσης μια γνωριμία για τη σοβιετική ζούγκλα δίνει
με το βιβλίο "Μια
χούφτα στάχτη" (έκδ. "Ακρίτα") ο Όλέγκ Βόλκωφ, ό οποίος για 30 χρόνια δοκίμαζε και έβλεπε τα δεινά αυτής της κόλασης στις φυλακές και στα στρατόπεδα. Π.χ. στις φυλακές της Τούλα περιγράφει πώς είδε να βασανίζουν
σαδιστικά αθώους αγρότες, των οποίων
έσπαζαν μύτες, πρόσωπα, δόντια,
κεφάλια και σακάτευαν τα μέλη τους...
Μάλιστα έζησε και στο παγερό βορρά, στα νησιά του Σολόφσκυ, οπού ό Ιερός τόπος
της Μονής μετετράπη σε
φρικτό στρατόπεδο, στο οποίο χιλιάδες λάου,
και ιδίως πιστών και κληρικών, μέσα
σε απαίσιες απάνθρωπες συνθήκες και σε φοβερά βασανιστήρια τελείωσαν μαρτυρικά τη ζωή τους.
40.000 περίπου εξόριστοι, μεταξύ των οποίων πολλοί
Κληρικοί και Μοναχοί, κλείστηκαν στο Σολόφσκυ
μόνο μέσα στα 5 χρόνια από το 1923, πού μετετράπη σε σκληρή
φυλακή. Οι κρατούμενοι μεταφέρονταν πρώτα στο κεντρικό Ναό, οπού έμεναν τουλάχιστον τρείς μήνες χωρίς θέρμανση
κι έπειτα οδηγούνταν στα εξοντωτικά καταναγκαστικά έργα. Όταν
απελευθερώθηκε ό Όλέγκ έγραψε: «αν ξαναπήγαινα στο Σολόφσκυ, θα πήγαινα σαν προσκυνητής, που πηγαίνει σε Ιερούς τόπους, σ' ένα μνημείο εθνικής τραγωδίας, και Θα έλεγα στους φίλους μου:
-Κοιτάξτε,
εδώ πέθαναν όσοι ήταν αντίθετοι με τη
σοβιετική εξουσία... Σ' αυτόν το
λόφο, είναι θαμμένοι όσοι
εκτελέστηκαν... Σ' αυτό το ξύλινο
σπίτι έβαζαν τους ανθρώπους το χειμώνα μόνο με τα εσώρουχα, ξυπόλυτους, για να πεθάνουν... Εκεί έβαζαν τους ανθρώπους το καλοκαίρι γυμνούς, για
να τους τρώνε τα σμήνη των
κουνουπιών... Κι εδώ στο ποτάμι,
όταν το χειμώνα πάγωνε, οι φρουροί
μας έκαναν δυο τρύπες και για πολλές
ώρες εξανάγκαζαν τους κρατουμένους να παίρνουν με κουβάδες νερό απ' τη μία τρυπά και να γεμίζουν την άλλη»...
Μια άλλη πικρή γεύση από τη σοβιετική φρίκη μας δίνει και το κατωτέρω κείμενο
από το βιβλίο
"Μια χούφτα στάχτη":
«72 χιλιόμετρα από το μοναστήρι Σολόφσκυ ήταν ή
σκήτη Σικίρναγια. Οι συνθήκες
ήταν φοβερές. Εδώ έστελναν
τους τιμωρημένους και ανάμεσα
τους πολλούς Ιερείς. Όποιος
ερχόταν εδώ, του αφαιρούσαν όλα
τα προσωπικά αντικείμενα και ρούχα και τον άφηναν μόνο με τα εσώρουχα.
Απαγορευόταν ή συνομιλία. Μόνον στις 8 το
πρωί τους έδιναν να φανέ λίγο ψωμί, λίγη σούπα
και μάλιστα χωρίς σκεύη. Έτσι,
στα χέρια!.. Όλοι σχεδόν αρρώσταιναν
από αβιταμίνωση.
Το ιερό του Ναού
είχε χωριστεί σε τρία δωμάτια και ήταν τόπος μαρτυρίου. Εκεί πού πριν ήταν το ιερό Θυσιαστήριο και θυσιαζόταν ό
Χριστός στην αναίμακτο θυσία, τώρα
θυσιάζονταν και βασανίζονταν
άνθρωποι... Εδώ τους χτυπούσαν
αλύπητα.
Στο
κτήριο δεν υπήρχε καθόλου
θέρμανση. Μόνο μία σόμπα άναβε κάθε βράδυ
στις 8 για μια ώρα, αλλά πόσο να ζεστάνει, όταν εδώ ό χειμώνας είναι παρατεταμένος και ή θερμοκρασία κατεβαίνει και 50 βαθμούς υπό το μηδέν; Πως να ζεσταθούν οι ημίγυμνοι κρατούμενοι; Δεν υπήρχαν κρεβάτια και το πάτωμα καλυπτόταν από κοπριά ζώων...
'Έξω
από το Ναό υπήρχε μια σκάλα
με 365 σκαλοπάτια. Το ύψος ιλιγγιώδες και
ή κλίση της μεγάλη. Στα παγωμένα σκαλιά της
έριχναν σαν κούτσουρα δεμένους τους κρατούμενους, αφού πρώτα τους βασάνιζαν και τους πλήγωναν με άγρια κτυπήματα!
Στη
βάση της σκάλας, εκεί που κατέληγαν
ο! κρατούμενοι νεκροί ή
ανάπηροι για όλη τους τη ζωή, έχει σήμερα τοποθετηθεί προς τιμή των χιλιάδων θυμάτων ένας μεγάλος ξύλινος σταυρός»
Στην περίοδο του Β' παγκοσμίου πολέμου εξ αιτίας
της ανάγκης εκδηλώσεως προς τους Δυτικούς συμμάχους ενός προσωπείου ανεξιθρησκίας, οι
κομουνιστές σταμάτησαν τον ανοιχτό διωγμό της Εκκλησίας, άλλα τον
ίδιο καιρό συνέχιζαν
να προωθούν αντιθρησκευτικά προγράμματα.
Μετά τον πόλεμο, οι άγριοι διωγμοί επανελήφθησαν κατά της Θρησκείας και των
πιστών. Το πρόγραμμα-σχέδιο "πέντε
χρόνων αθεΐας" συνεχίστηκε.
Οι
αιμοσταγείς διωγμοί των ετών
1928-1940 επανελήφθησαν με' το ίδιο μένος
επί Κρούστεφ τα έτη 1959-1964, με
οργανωμένη επίθεση κατά τις Θρησκείας, κατά των Ναών, Μονών, εκκλησιαστικών
σχολών, του Κλήρου και των πιστών και
οδήγησαν στην «άνθηση» των
εγκληματικών ψυχιατρείων και
στρατοπέδων εξορίας.
Είναι
αδύνατο να περιγραφεί με πόσο μίσος
ό εβραϊκής καταγωγής ( SOLOMONPEARKMUTER)Κρούτσεφ με τους συνοδοιπόρους του εστράφη κατά της
Ορθοδοξίας. Με
διάφορους νόμους προσπάθησε να πολεμήσει την Πίστη των Ρώσων, να σβήσει τη θρησκευτική ζωή τους και να καταργήσει την Ορθόδοξη οικογένεια.
Ης δείγμα του μεγάλου αντιχριστιανικού μένους του καθεστώτος αναφέρουμε ότι έκλεισαν η κατέστρεψαν τα 55 από τα 67 ανοικτά Μοναστήρια και 14.000 Ναούς από τους 20.000, που είχαν ανοίξει στο Β' παγκόσμιο πόλεμο. Π.χ. το 1967 άφησαν στο Κίεβο μόνον ένα Ναό ανοικτό για 1.000.000 λαό, όταν το 1917 είχε 106 Ναούς για 247.000 λαό και
στην Πετρούπολη άφησαν 19 Ναούς ανοικτούς
για 3.600.000 λαό, όταν το 1917 είχε
462 Ναούς για 2.165.000 λαό!..
Επίσης,
απαγόρευσαν στους Ιερείς να τελούν Μυστήρια χωρίς
άδεια. Στα σχολεία και στα πανεπιστήμια εξαπελύθη μεγάλη
αντιθρησκευτική
προπαγάνδα. Όσοι παρέβαιναν τους νόμους και εκδήλωναν φανερά την Πίστη τους, εδιώκοντο
παντοιοτρόπως (π.χ. διωγμός από την εργασία, απώλεια
πατρικών δικαιωμάτων κ.ά.), και κατόπιν με στημένες
δίκες εστέλνοντο στις φυλακές, στα ψυχιατρεία και
στην εξορία, οπού
πέθαιναν από τις κακουχίες και τα
βασανιστήρια.
Περί των σκληρών αυτών διωγμών βλέπε στο βιβλίο "το λυκόφως του Μαρξισμού" Π. Βασιλειάδη,
οπού γράφεται ότι μυριάδες Κληρικοί και πιστοί εξοντώνονταν στα ψυχιατρεία και στα στρατόπεδα για την
Πίστη τους στο Χριστό.
Από δε το έτος 1972 οι διωγμοί εντάθηκαν με νέο κύμα συλλήψεων των πιστών, τους
οποίους έκλειναν στα πολιτικά ψυχιατρεία, οπού με χημικά
φάρμακα και
με βασανιστικές μεθόδους τους μετέτρεπαν σε πνευματικά και σωματικά ράκη. Αυτό ητο
κάτι
χειρότερο από τους κλιβάνους του Άουσβιτς, οπού μόνον σωματικά θανατώνονταν.
Μετά την Περεστρόικα, συνεχώς
αποκαλύπτονται ομαδικοί τάφοι πολλών μαρτύρων θυμάτων της
κομουνιστικής θηριωδίας. Π.χ. σύμφωνα με εκτιμήσεις
του Κράτους στο Χρυσούν Όρος του
Τσελιαμπίνσκ έχουν ταφεί ομαδικά
300.000 θύματα, μεταξύ των οποίων και
πολλά παιδιά και πολλοί πιστοί καταδικασθέντες για την Πίστη τους
("... Τα τείχη του
Κρεμλίνου" Άθ.
Δεληκωστοπούλου, σελ. 291).
Τελικά, ποιο ητο το γενικό αποτέλεσμα
όλων αυτών των σατανικών διωγμών; Ω, τελείως διαφορετικό,
αντίθετο από ότιανεμένετο από τους
εχθρούς τουΧριστού! Το κομουνιστικό είδωλο κατέρρευσε ως χάρτινος πύργος μαζί με τους μπολσεβίκους, πού άφησαν πίσω τους μόνον ερείπια,
στάχτη, αμέτρητα θύματα και την απαίσια μνήμη
της απανθρωπιάς τους.
Αντίθετα,
οι πιστοί δέχθηκαν κτυπήματα ανήλεη αλλά δεν λύγισαν, δεν υπέκυψαν και έδειξαν το υψηλό ψυχικό τους
μεγαλείο! Ή Ορθόδοξη Πίστη
δεν υπεχώρησε, αλλά πορφυρωμένη και λουσμένη μέσα στο αίμα των νέων
Μαρτύρων της εκ του πιστού κλήρου και
λαού της σήμερον ζει και βασιλεύει
στις καρδιές του ρώσικου λάου!
Τη
μεγάλη ιδεολογική ήττα του κομουνισμού φανερώνει και το ότι ό ηγέτης του ρωσικού κομουνιστικού κόμματος Γκεννάντι
Ζιουγκάνωφ δήλωσε ότι «ό ιδεολογικός
μας αρχηγός είναι ό Ιησούς Χριστός»!...
Σταυρός - μνημείο για τα χιλιάδες θύματα στο Σολόφσκυ. Τέτοιοι πολλοί σταυροί στήθηκαν
και στήνονται στους μαρτυρικούς τόπους των
θυμάτων του κομουνισμού.
Το βάθος και το μέγεθος αυτού του Ολοκαυτώματος του
Ρωσικού Λαού αποκαλύπτει ένα νέο βιβλίο του Σολτζενίτσιν με τίτλο "Μαζί
διακόσια χρόνια" καταγγέλλοντας ευθαρσώς
ότι στα 70 χρόνια του κομουνισμού φονεύθηκαν από τους κομουνιστές περίπου 66.000.000
Ρώσων, εκ των οποίων οι περισσότεροι ήσαν πιστοί Ορθόδοξοι!!!
Περί αυτού του αποκαλυπτικού βιβλίου ό αείμνηστος Ιερομόναχος π. Θεοδώρητος στο σπουδαίο πόνημα του "Ορθοδοξία
πολεμουμένη"
γράφει ένα κεφάλαιο με τίτλο «Ιουδαίοι δολοφόνοι σφαγιάζουν 66.000.000 στα σοβιετικά στρατόπεδα. Τα media
αποκρύπτουν το χειρότερο ολοκαύτωμα
της Ιστορίας» αντλώντας στοιχεία από
άρθρο του TEXEMARRSό οποίος προτείνει, όπως απαιτήσουμε την
κατασκευή ενός παγκόσμιου μνημείου-μουσείου προς τιμή του Χριστιανικού αυτού Μαρτυρικού Ολοκαυτώματος .
1.Μετά την
κατάρρευση του κομουνισμού ανακοινώθηκε από τις αρχές της
Κοινοπολιτείας ανεξαρτήτων Κρατών
ότι στα 70 χρόνια του κομουνισμού
θανατώθηκαν 80.000.000 άνθρωποι!!!
2.Παρά της Ί. Μονής Αγίας Σκέπης,
τηλ. 22990 69813, διατίθεται ελληνιστί
ή Ιερά Ακολουθία των Νεομαρτύρων Ρώσων, εορταζομένη στις 22-28 Ιανουαρίου.
3. Για
τη συγγραφή του
παρόντος χρησιμοποιήθηκαν πλην των
αναφερομένων το βιβλίο του Ρώσου
Πρωτοπρ. Μιχαήλ Πόλσκυ "οι Νέοι Μάρτυρες της Ρωσίας",
καθώς και τα βιβλία
του Αρχιμ. Νεκτάριου
Αντωνόπουλου, του Ησυχίου Μονάχου, του κ.
Σόλ. Νινίκα, του NikitaStruve
και διάφορα άλλα δημοσιεύματα.
Ο ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΣ ΑΘΛΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΡΩΣΙΑΣ
Ο περατωθείς
εικοστός αιών, αν και ητο αιών του υλισμού,
της αποστασίας και πρόδρομος του Αντίχριστου, δύναται όμως να καυχηθεί δια εν
ΥΠΕΡΘΑΥΜΑΣΤΟΝ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΝ ΘΡΙΑΜΒΟΝ, τον όποιον αγνοούν
οι περισσότεροι άνθρωποι, αλλά και όσοι τον
γνωρίζομεν, τον έχομεν συνειδητοποιήσει πολύ
ολίγον, και δι' αυτό δεν τον τιμώμεν πρεπόντως.
Έχει να επιδείξει ό
20ος αιών τον ΤΕΡΑΣΤΙΟΝ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΝ ΑΘΛΟΝ δεκάδων εκατομμυρίων Ορθοδόξων Νεομαρτύρων εις τας πρώην κομμουνιστικός
χώρας και ιδίως στην Ρωσία!
Εις την ομόδοξων αυτήν
χωράν το Μαρτυρικό αίμα άρχισε να τρέχει από το 1917, και
έρρεεν επί μίαν εβδομηκονταετία και έβαψε την πολύπαθη και αγιασμένη ρωσική γη!
Ή εποχή των διωγμών, του Μαρτυρίου και του αίματος των
πρώτων χριστιανικών χρόνων αναβίωσε κατά τον εικοστό αιώνα στην Ρωσία. Δεκάδες
χιλιάδων Κληρικών και εκατομμύρια λαϊκών, ομολογηταί της Πίστεως,
υπέστησαν φρικτούς θανάτους, φοβερά
Βασανιστήρια, και δοκίμασαν τας
απάνθρωπους φρικαλεότητας των φυλακών,
των εξοντωτικών εξοριών, των στρατοπέδων
συγκεντρώσεως (τύπου Γκουλάγκ), των
εγκληματικών ψυχιατρείων, κ.ά., επειδή
δεν υπαρνούντο την Ορθόδοξο Πίστη των και ανθίσταντο εις τον αντίχριστο Κομμουνισμό!
Ή Ρωσική Ορθόδοξος
Εκκλησία «ως
πορφυρά και άβυσσο τα αίματα των τέκνων της στολισαμένη»,
Θείας Χάριτι ενδυναμωθείσα, επορεύθη ηρωικώς εις τον
Μαρτυρικό δρόμο, τον οποίο χάραξε εις
αυτήν ό Θεός και έφθασε εις το τέρμα του
καρτερικότατα!..
Γράφει χαρακτηριστικώς μία ρωσίδα: «Ή ώρα
του Μαρτυρίου ήτο δια
την Ρωσική Εκκλησία
ή καλύτερα ώρα. Ητο ή ώρα της ανθήσεως.
Ή Εκκλησία, που εξωτερικώς δεν
είχε σχεδόν καμίαν δύναμιν,
έγινε εσωτερικώς
τόσον δυνατή, τόσον καθαρά, ώστε τώρα να είναι πραγματική Εκκλησία. Δεν είναι
οργανισμός, δεν είναι ίδρυμα. Είναι το Σώμα του Χριστού, το όποιον υποφέρει- το
οποίον εσταυρώθη και ανεστήθη»! (Τατιάνα Γκορίτσεβα).
Και ό καυτερός, ωσάν το
σινάπι, σπόρος του Μαρτυρίου καρποφόρησε
πολλαπλασίως. Πολύ ορθώς επεσήμανε τις: «Εάν οι Ρώσοι σήμερον είναι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, αυτό οφείλεται κυρίως εις τους Αγίους Μάρτυρας και Ομολογητές, οι όποιοι πότισαν
με το αίμα των την ρωσική γη και στήριξαν με την θυσία των και το παράδειγμα
των εκατομμύρια ψυχών. Χωρίς αυτούς, ή
Ορθόδοξος Πίστης δεν θα έλαμπε και ίσως
δεν θα ήγγιζε τας ψυχάς των Ρώσων του 20ου
αιώνος και δεν θα παρουσίαζε το θαύμα της σημερινής αναγεννήσεως εις την Ρωσίαν .
Οι Ορθόδοξοι Ρώσοι
αδελφοί μας διήλθον μίαν μεγάλη φοβερά δοκιμασία, ή οποία διήρκεσεν ακριβώς 70 χρόνια· δι' αυτό προσφυώς ωνομάσθη νεωτέρα «Βαβυλώνιος αιχμαλωσία».
Το πλήγμα ητο μέγα. Προσκολλημένοι με φανατισμό στο αντιχριστιανικό των μίσος, αυτοί οι όποιοι κατέλαβαν την εξουσία εις την Σοβιετικήν Ενωσιν
το 1917 (το πλείστον αυτών ταλμουδισταί
εβραιοσιωνισταί), κίνησαν «πάντα λίθον», δια να εξαφανίσουν την θρησκεία και να καταστρέψουν
την Εκκλησία. Εξόντωσαν δεκάδας χιλιάδων Κληρικών και εκατομμύρια πιστών, με βασανιστήρια, πείνα, εκτελέσεις και εξορίας. Κατέστρεψαν ή έκλεισαν το μεγαλύτερο μέρος των
Εκκλησιών, των Μοναστηριών και των Εκκλησιαστικών
Σχολών. Περιόρισαν την ζωή της Εκκλησίας μέσα εις ελαχίστους ανοικτούς Ναούς, και
απαγόρευσαν κάθε φιλανθρωπική και εκπαιδευτική
δραστηριότητα της Εκκλησίας.
1.Περί αυτού βλέπε εις αποκαλυπτικά βιβλία διαλαμβάνοντα περί Σιωνισμού
και ιδίως εις το "Κίνδυνος εν Όψει" του Δρος Αρ. Ανδρόνικου, αυτόπτη
μάρτυρος, και εις το "ό φόβος του Ιουδαϊκού
συνδρόμου", έκδ. "Στερέωμα", κ.ά.
2."Οι νέοι Μάρτυρες της Ρωσικής Εκκλησίας" Σ. Νινίκα.
Επί πλέον
επεχείρησαν την πλέον βέβηλον πράξιν, την άλωσιν της ψυχής και την παράδοσίν της εις τον αποκτηνωτικό
αθεϊσμό και υλισμό. Και αυτό με πρόγραμμα, με σύστημα, με πείσμα, με εκβιασμούς και με την χρήση όλων των σκληρών μέσων της κρατικής δικτατορικής μηχανής.
Όμως δεν
πέτυχαν τον αντίχριστο σκοπών τους. Μετά
70 έτη σκληρού πολέμου μεταξύ της αόπλου
Ορθοδόξου Εκκλησίας και του πάνοπλου
αθεϊστικού μαρξιστικού Κράτους, μεταξύ ευσεβείας και ασεβείας, ζωής και θανάτου, φωτός και σκότους, Χριστιανισμού και
εβραιοταλμουδισμού, ή Εκκλησία νίκησε και εξήλθε μωλωπισμένη μεν και αίμάσσουσα,
στεφανωμένη όμως με το διάδημα
της νίκης και του θριάμβου!
Εκθαμβωτική
αίγλη εκπέμπει ή μαρτυρική
και
σταυροαναστάσιμος πείρα της συγχρόνου Ρωσικής Ορθόδοξου
Εκκλησίας. Ή δική της ηρωική
ομολογία και το ιδικόν της μαρτύριο, στον χώρο της Ορθοδοξίας, ενέχουν ιδιάζουσα εξαισίαν έκτασιν και έντασιν,
Οι ρώσοι πιστοί φλεγόμενοι υπό θείου ζήλου, φύλαξαν διωκόμενοι την Αλήθεια των αιώνων, βίωσαν την ζωή της Πίστεως και
έδωσαν την ζώσα Ευαγγελική μαρτυρία!
Οι Ρώσοι Νεομάρτυρες δίδαξαν εις τον κόσμο πώς ό θάνατος, μόνον αν θέλεις, σε θανατώνει-
και πώς ημπορεί να είσαιβασανισμένος, με
μύρια μαρτύρια στο σώμα, και όμως να είσαι ελεύθερος εις την ψυχή και
πώς γίνεται να σε κυκλώνουν εξόριστο, φυλακισμένο και
ρακένδυτο οι παγετοί της Σιβηρίας και εντός σου να φλογίζεσαι από την
Θείαν Χάριν!
Ή Ρωσική καρδία αντίκρισε κατά πρόσωπον τον
διάβολο και τα όργανα του, και ανεμετρήθη
ηρωικός και
νικηφόρος επί 70 έτη μαζί των! Ενεδύθη την πορφύραν
του Μαρτυρίου, ωμίλησεν αφόβως με τους
βασανισμούς και τον θάνατον, και
νίκησε κατά κράτος το μίσος και το μένος των διωκτών!! Επορεύθη εν μέσω σκιάςθανάτου και εξήλθε
ισχυρά και νικήτρια!!!
Ούτως διεκηρύχθη και πάλιν
εμπράκτως ότι κάτωθεν
της σκέπης του Θεού, και αι μεγαλύτεροι
δοκιμασία μετατρέπονται
εις ευλογία!
Μεγάλη
ητο ή συμβολή εις την πραγματοποίησιν της νίκης, του Πατριάρχου Αγίου Τύχωνος,
πολλών γενναίων Ιεραρχών και
ηρωικών Ιερέων και
Μοναχών, οι όποιοι τίμησαν τα αξίωμα των και
την κλήσίν των και ηγωνίσθησαν δια τον Χριστόν,
την Εκκλησία Του και τους αδελφούς των.
Το μεγαλύτερο όμως βάρος του αγώνος και της
πνευματικής αντιστάσεως το σήκωσε εις τους στιβαρούς ώμους του ό
πιστός Ορθόδοξος Λαός. Οι άνδρες και αι γυναίκες, οι νέοι και οι ηλικιωμένοι,
διετήρησαν εντός των άσβεστον την φλόγα της Πίστεως και την μετελαμπάδευον εις τον πλησίον των, με
αντάλλαγμα πολλάκις τον διωγμό, την εξορία
και τον θάνατον.
Δυνάμεθα επομένως, χωρίς
υπερβολή να είδωμεν, ότι το μείζον γεγονός της σημερινής Χριστιανοσύνης, είναι το
Μαρτύριο της Ρωσικής
Εκκλησίας. Αυτά τα εβδομήντα χρόνια
εντατικού αντιχριστιανικού διωγμού απέδειξαν και πάλιν, ότι ή επιβίωσις της Ορθοδόξου Εκκλησίας
είναι εν διαρκές θαύμα!
Ή αντοχή τόσων εκατομμυρίων ανθρώπων, ή ψυχική αντίστασης, ή ευψυχία, ή ομολογία και ή αυτοθυσία απέναντι εις πανίσχυρους δικτατορικός και συνωμοτικός σκοτεινός κρατικός δυνάμεις είναι κάτι πού πρέπει να τίθεται υψηλότερων από τα τεχνολογικά ή επιστημονικά "θαύματα". Αλήθεια, ή
"εκτόξευσης" τόσου ψυχικού ηρωισμού δεν είναι ανωτέρα από την εκτόξευσιν ενός διαστημικού
μηχανήματος;
Γράφει ή Ναταλία Σολζενίτσιν: «Εις
την εποχή μας πολλάκις
γίνεται χρήσης της λέξεως "θαύμα": ό πύραυλος πετά εις την Αφροδίτη,
"θαύμα"· οι άνθρωποι έμαθαν να κάνουν χειρουργικός επεμβάσεις εις την καρδιά,
"θαύμα"... Παρ' όλα αυτά όμως, εγώ θ' αποκαλούσα θαύμα μόνον ότι συνδέεται με το Άγιον Πνεύμα.
Και είμαι σήμερον ευτυχής, διότι ημπορώ να σας πω ότι
τοιούτον Θαύμα συνέβη εις την πατρίδα μου, την Ρωσία. Ή Εκκλησία, την οποίαν επεχείρησαν να δολοφονήσουν, να εξουθενώσουν, ή
Εκκλησία αυτή ζει' ή Πίστης δεν απέθανε, αλλά ανεγεννήθη»!
Δια
να γίνει πραγματικότης το Θαύμα αυτό, ό πρώτος και αναντικατάστατος
παράγων ητο ή Βοήθεια του Παντοδυνάμου Θεού «ιδών είδε την κάκωσιν
τον λαού αυτόν, ακήκοε της κραυγής αυτού
και κατέβη εξελέσθαι αυτούς» (Έξοδος Γ', 7-8).
Άλλωστε είναι έκφρασης της βαθειάς πεποιθήσεως των
Ρώσων αλλά και κάθε ορθοδόξου ότι «την ιστορία την κατευθύνει ό
Θεός».
Και όμως δια τοιαύτα μείζονα γεγονότα-Θαύματα δεν
έχουμε σχεδόν καμία ενημέρωση. Βομβαρδιζόμεθα καθ' έκαστην μέρα με πλήθος ειδήσεων δια την
πολιτική, το ποδόσφαιρο, τον αθλητισμό, τους ολυμπιονίκες, κ.ά., και δια τοιαύτα
πνευματικά-ούράνια ρεκόρ-Θαύματα δεν ακούεται
ούτε λέξις.
Τα μέσα ενημερώσεως δαπανούν τα δισεκατομμύρια των δια πολύ γήινα και
βλαβερά πράγματα και επιμένουν να αγνοούν τους
ηρωικούς άθλους των συγχρόνων
Άγιων Μαρτύρων. Είναι κρίμα να υπάρχει τόσος
εσκεμμένος σκοταδισμός και εις την ταλαίπωρο Πατρίδα μας.
Το ηρωικό παράδειγμα των
συγχρόνων Μαρτύρων της Ρωσικής Εκκλησίας δεν
πρέπει να
παραμένει άγνωστο στον σημερινό άνθρωπο, διότι αναμφιβόλως
αποτελεί το συγκλονιστικότερο πνευματικό γεγονός του εικοστού αιώνος.
Ή πίστης και η υπομονή των συγχρόνων αυτών Άγιων Νεομαρτύρων, ή σταυροαναστάσιμος αγάπη των,
αποτελεί αστείρευτο πηγή εμπνεύσεως και
τονώσεως δια τον κάθε Χριστιανό εις οποιανδήποτε στενοχώρια και
δοκιμασία του.
Ό ηρωικός αυτός θάνατος
των Ρώσων Νεομαρτύρων, όπως και όλων των Αγίων
Μαρτύρων, αποτελεί, ως λέγει και ό Ιερός Χρυσόστομος:
«Προτροπή δια τους πιστούς, παρρησία των Εκκλησιών, στερέωσης
του Χριστιανισμού, κατάργησης του θανάτου, απόδειξης της Αναστάσεως, γελοιοποίησης των
δαιμόνων, κατηγορία του διαβόλου, διδασκαλία
ενάρετου ζωής, προτροπή προς περιφρόνηση των παρόντων πραγμάτων και οδός δια την επιθυμία των μελλοντικών αγαθών, παρηγοριά
δια τα δεινά πού μας μαστίζουν, αφορμή υπομονής,
λόγος δια καρτερία, ρίζα και πηγή και μήτηρ όλων των αγαθών» (επε,
37,319).
Δι'
αυτό ό ίδιος ιερός Πατήρ ηύχετο: «είθε πάντοτε, καθ' έκαστην ημέραν, να εορτάζωμεν τιμώντες τους
Αγίους Μάρτυρας, οι οποίοι έχουν μεγάλη παρρησία προς τον
Θεό, και πρεσβεύουν υπέρ ημών, όταν ημείς τους εορτάζωμεν
και τους ικετεύωμεν» (Λόγοι εις Μάρτυρας).
Και
προέτρεπεν: «Μην τιμάτε διαφορετικώς τους νέους από τους παλαιούς Μάρτυρας, αλλά τιμάτε και αποδέχεσθε όλους με
την ιδίαν προθυμία, αγάπη και διάθεσιν, διότι όλοι αυτοί τόσον πολύ κατεφλέγοντο από τον Θείο πόθο, ώστε να κατορθώσουν να στήσουν το τρόπαιον και να φορέσουν το στέφος του Μαρτυρίου. Τοιούτος είναι ό θησαυρός της
Εκκλησίας μας' έχει νέους και παλαιούς
μαργαρίτας, άλλ' ένα είναι το κάλλος όλων, το όποιον ποτέ δεν αμαυρώνεται» (ΕΠΕ, 37,67-69).
Προσέθετε δε ό Άγιος, ότι ή
καλύτερα τιμή προς αυτούς είναι να
μιμηθώμεν τον αγώνα των δια την επιτέλεσιν των αρετών (Λόγοι εις Μάρτυρας).
Όθεν ας τιμώμεν πρέποντος τους ένδοξους αυτούς Νεομάρτυρας, και ας
εμπνεώμεθα από τον
διάπυρο ευσεβή ζήλό των.
Ταις των Αγίων Ρώσων Νεομαρτύρων πρεσβείαις
Χριστέ ό Θεός ελέησον και σώσον ημάς.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΟΛΟΦΣΚΙ. ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ ΕΞΟΝΤΩΣΕΙΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου