Τι δεν καταλαβαίνετε;.
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Πρὸς τοὺς ἀπανταχοῦ Ὀρθοδόξους.
Κρατώμεν τῆς ὁμολογίας, ἥν παρελάβομεν ἄδολον, παρά τηλικούτων ἀνδρῶν, ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμόν, ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου.Ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ἐλλειπή τὴν κεκηρυγμένην Ὁρθόδοξον πίστην.
Ἀλλ’ αὔτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται, μὴ ἐπιδεχόμενη μήτε μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν, καὶ ὁ τολμών ἤ πράξαι ἤ συμβουλεύσαι ἤ διανοηθήναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τὴν πίστιν τοῦ Χριστού, ἤδη ἐκουσίως καθυπεβλήθη εἰς τὸ αἰώνιον ἀνάθεμα, διὰ τὸ βλασφημεῖν εἰς τὸ Πνεύμα τὸ Ἅγιον, ὡς τάχα μὴ ἀρτίως λαλήσαν ἐν ταῖς Γραφαῖς καὶ Οἰκουμενικαῖς Συνόδοις…Ἄπαντες οὐν οἱ νεωτερίζοντες ἤ αἰρέσει ἤ σχίσματιἐκουσίως ἐνεδύθησαν κατάρα ὡς ἰμάτιον (Ψαλμ-ΡΗ’18), κἄν τε Πάπαι, κἄν τε Πατριάρχαι, κἄν τε κληρικοί, κἄν τε λαϊκοί, κἄν Ἄγγελος ἐξ Οὐρανοῦ.
Ἄνθιμος ἐλέω Θεοῦ Ἀρχιεπίσκοπος Κων/πόλεως Νέας Ρώμης ἤ Οἰκουμ. Πατρ.
Ἰερόθεος ἐλέω Θεοῦ Πάπας καὶ Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας καὶ πᾶσης Αἰγύπτου.
Μεθόδιος ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἀντιοχείας.
Κύριλλος ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἰεροσολύμων.
Καὶ αἱ περὶ αὐτοὺς Ἱεραὶ Συνόδοι.
Ἐν Κωνσταντινούπολει τὸ σωτήριον ἔτος 1848.
Κύριε Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν,
«....πολλοὶ ἐροῦσίν μοι ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, Κύριε Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δαιμόνια ἐξεβάλομεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δυνάμεις πολλὰς ἐποιήσαμεν; καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι Οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς· ἀποχωρεῖτε ἀπ' ἐμοῦ οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν (Κατά Ματθ. 21-24) 2)
Δεν είστε θύμα, είστε θύτης. κ. Πρωθυπουργέ, !!!!

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ, Κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΈ;
μη πλανάσθε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί

ΑΓΑΠΗ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
έλειπαν 13 ολόκληρες ημέρες,
ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω»
Εσύ σε ποια Εκκλησία ανήκεις;
δύο μορφές ταπεινώσεως
(Αββά Δωρόθεου, Έργα Ασκητικά, Διδασκαλία περί ταπεινοφροσύνης, σελ. 129).
ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΩΣ ΘΗΡΙΟ !!!!
Ἰδού τί γράφει εἰς τήν «ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ» σελίς 4, ὁ κλεινός Πατριάρχης Ἱεροσολύμων Δοσίθεος:
«Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγέννησεν ὁ ΙΣΤ’ αἰών: Τήν αἴρεσιν τοῦ Λουθήρου, τήν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τήν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτῶν, (Ἰησουιτῶν. Τάγμα θανάτου τοῦ Πάπα. Σκοπός του ἡ διάδοσις τοῦ Παπισμοῦ καί ἡ ὑποταγή ὅλων ὑπό τόν Πάπα) καί τήν αἴρεσιν τοῦ Νέου Καλενδαρίου· (Σ.σ. ἡμερολογίου). … κατά δέ τῆς αἱρέσεως τοῦ Νέου Καλενδαρίου ἀπεφάνθη ἡ ἐν Κων/πόλει μεγάλη Οἰκουμενική Σύνοδος τῶ 1593».Ο ΙΕΡΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΔΗΜΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ Δοσίθεος: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΩΣ ΘΗΡΙΟ !!!!.
Ο ΑΓΙΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥ ΔΟΣΙΘΕΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΙΕΡΟ..
.
Ο ΔΟΣΙΘΕΟΣ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ. Η ΔΩΔΕΚΑΒΙΒΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ.
ὀφθαλμὸν μὲν ἐκκόψωμεν
Ὁ ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης, ἀκολουθώντας τὸ Μ. Ἀθανάσιο, ἀπαγορεύει τὴν «κοινωνία» ὄχι μόνο μὲ αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ μὲ ἐκείνους ποὺ ἐπικοινωνοῦν μὲ αἱρετικούς. Λέγει:
«τοῦ τε Ἁγίου Ἀθανασίου προστάσσοντος μηδεμίαν κοινωνίαν ἔχειν ἡμᾶς πρὸς τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ μὴν μηδὲ πρὸς τοὺς κοινωνοῦντας μετὰ τῶν ἀσεβῶν»
(Ἐπιστολαί, 466, l.17-18).
Καὶ ὁ Πατριάρχης Κων/πόλεως, ἅγιος Γερμανὸς ὁ νέος, συμβουλεύει τὴν ἀποχὴ τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μὲ ἐκείνους τοὺς «ὀρθόδοξους» ποὺ κοινωνοῦσαν μὲ τοὺς Λατίνους. Συμβούλευε ἀκόμα τους λαϊκούς, νὰ φεύγουν ὁλοταχῶς ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς, ποὺ ἔδειξαν ὑποταγὴ στοὺς Λατίνους, καὶ μήτε σὲ Ἐκκλησία ποὺ ἐκεῖνοι λειτουργοῦν νὰ πηγαίνουν, μήτε νὰ παίρνουν εὐλογία ἀπὸ τὰ χέρια τους. Καλύτερα νὰ προσεύχεστε μόνοι στὰ σπίτια σας, παρὰ νὰ συγκεντρώνεστε στὴν ἐκκλησία μαζὶ μὲ τοὺς Λατινόφρονες κληρικοὺς καὶ λαϊκούς.http://www.facebook.com/photo.php?fbid=328244863964089&set=o.425047610867614&type=1&theater.
διῶκτες τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ;
Ρωτήστε τον διώκτη της Εκκλησίας Σαύλο (Σαούλ), τί του συνέβη. «Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίξειν» (Πράξεις 26, 14), του είπε ο Κύριος και ο Σαύλος βαπτίστηκε και έγινε ο Παύλος, ο Απόστολος.
Τί συνέβη στον Ηρώδη, τον πρώτο διώκτη των χριστιανών; Τί συνέβη στον Ιουλιανό τον Παραβάτη.; Πέθαναν και οι δύο με φρικτό θάνατο, ενώ οι θεοστυγείς δολοπλοκίες τους εναντίον του Χριστού διαλύθηκαν σαν καπνός.
Αλλά έτσι συνέβαινε πάντα στην ιστορία: κάποιοι διώκτες μεταστρέφονταν στον χριστιανισμό, ενώ άλλοι πέθαιναν με φρικτούς θανάτους. Πάντοτε οι προσπάθειες του ενός ή του άλλου χριστιανομάχου εκμηδενίζονται, διαλύονται σαν καπνός.
Όταν ο αυτοκράτορας Αδριανός επιτέθηκε στην Ιερουσαλήμ, ήθελε να εκδικηθεί τους Ιουδαίους και τους χριστιανούς, διότι δεν ξεχώριζε τους χριστιανούς από τους Ιουδαίους. Διασκόρπισε τους Ιουδαίους σε όλο τον κόσμο κι έκτισε έναν ειδωλολατρικό ναό στο σημείο όπου βρισκόταν ο Ναός του Σολομώντος. Επίσης μετονόμασε την Ιερουσαλήμ «Αϊλία», με βάση το όνομα του «Αΐλιος» και απαγόρευσε σε οποιονδήποτε να ονομάζει την πόλη αυτή Ιερουσαλήμ. Έκτισε ναό προς τιμήν του φαύλου Ερμή στον Γολγοθά, άλλον ναό για τον Δία πάνω από τον τάφο του Κυρίου κι έναν ναό προς τιμήν του Άδωνη, στη Βηθλεέμ.
Πράγματι πόσο τραγικό θα ήταν, για τους χριστιανούς εκείνης της εποχής, να βλέπουν τα ιερά τους προσκυνήματα να χλευάζονται κατ’ αυτόν τον τρόπο! Αλλά όμως στο τέλος τί συνέβη; Ο αυτοκράτορας Αδριανός βρήκε φρικτό θάνατο και όσο για τους ειδωλικούς ναούς του, αυτοί κατακρημνίστηκαν την εποχή των θεοστέπτων αγίων βασιλέων Κωνσταντίνου και Ελένης, της αυτοκράτειρας μητέρας του. Στη θέση τους ανεγέρθηκαν περικαλλείς χριστιανικοί ναοί, που μέχρι σήμερα στέκουν ακλόνητοι!
«Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίζειν». Ω, πόσο μάταιη και χαμένη είναι κάθε μάχη εναντίον του Χριστού!
(Αγ. Νικολάου Βελιμίροβιτς,
«Ἔστι κακή ὁμόνοια, καί καλή διαφωνία
Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013
Δεν είστε θύμα, είστε θύτης. κ. Πρωθυπουργέ, !!!!την ασύλληπτη δήλωση του υπουργού Δημόσιας Τάξης ότι το φώτοσοπ έγινε για να είναι «αναγνωρίσιμοι»Τι δεν καταλαβαίνετε;Τι δεν καταλαβαίνετε, κ. Πρωθυπουργέ; Ο βουλευτής, έχει δικαίωμα να κάνει όσο παράλογους συλλογισμούς θέλει. Έχει δικαίωμα επίσης να τους διατυπώνει δημόσια. Έτσι λοιπόν παρακολουθήσαμε με συγκατάβαση τις δηλώσεις του κ. Μιχελάκη, του κ. Γεωργιάδη και της κ. Βούλτεψη για το εξώφυλλο του UNFOLLOW 15 και αρκεστήκαμε στο να διορθώσουμε τα πραγματολογικά τους λάθη. Ας τους κρίνουν όσοι πολίτες τους ψηφίζουν και όσοι παρακολουθούν τα ΜΜΕ που ανέχονται να ευτελίζουν τόσο τη δημοσιογραφική τους αξιοπρέπεια, παρουσιάζοντας τους παραλογισμούς κυβερνητικών βουλευτών ως γεγονότα. Όταν όμως ο πρωθυπουργός αναπαράγει αυτολεξεί τις διαστρεβλώσεις αυτές, τότε αποδεικνύει ακριβώς αυτό που υποστηρίζουμε στο περιοδικό: δεν πρόκειται για μεμονωμένες «αστοχίες» αλλά για κυβερνητική πολιτική υπό την καθοδήγηση του πρωθυπουργού και οι δηλώσεις δεν είναι απλές διαστρεβλώσεις αλλά συστηματική προπαγάνδα. Το εξώφυλλό μας αποτελεί ευθεία αναφορά στην ανήκουστη για δημοκρατική πολιτεία πρακτική της Ελληνικής Αστυνομίας να βασανίζει ανθρώπους, η οποία αναδείχθηκε πολύ πρόσφατα στην επικαιρότητα με τις παραποιημένες φωτογραφίες κακοποιημένων συλληφθέντων και την ασύλληπτη δήλωση του υπουργού Δημόσιας Τάξης ότι το φώτοσοπ έγινε για να είναι «αναγνωρίσιμοι». Και επισημαίνουμε ότι το περιστατικό αυτό όχι μόνο δεν είναι μεμονωμένο αλλά έρχεται μετά από σωρεία άλλων περιπτώσεων κακοποιήσεων, τεκμηριωμένων από ιατροδικαστικές εξετάσεις, καταγγελιών για βασανιστήρια σε οργανώσεις διεθνούς κύρους και δώδεκα καταδίκες της Ελληνικής Αστυνομίας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Υποστηρίζουμε ακόμη ότι από τις αλλεπάλληλες συγκαλύψεις που συντηρούν το καθεστώς των βασανιστηρίων προκύπτει ότι έχουμε να κάνουμε με συγκροτημένη πολιτική. Αρχιτέκτονας της πολιτικής αυτής είναι προφανώς ο αρχηγός της κυβέρνησης. Και υποστηρίζουμε, τέλος, ότι η αντιδημοκρατική βία και η καταπάτηση θεμελιωδών δικαιωμάτων –ακόμη και του δικαιώματος ενός ανθρώπου στο απαραβίαστο του σώματός του– συνιστούν το πιο βάρβαρο στοιχείο μιας βαθιάς πολιτικής εκτροπής, στην οποία περιλαμβάνεται η απαξίωση του κοινοβουλίου και των δημοκρατικών διαδικασιών, οι «επενδύσεις» που είναι επιζήμιες για το δημόσιο συμφέρον, και η χειραγώγηση και η διαστρέβλωση του ελεύθερου δημοσίου διαλόγου. Δημοσιογραφικές έρευνες, ρεπορτάζ και τεκμηριωμένες αναλύσεις για όλα αυτά δημοσιεύονται στα τεύχη του περιοδικού μας - και, φυσικά, στο τρέχον, όπου φιλοξενούνται ρεπορτάζ για την μεθοδευόμενη υπαγωγή της «επένδυσης» στη Χαλκιδική στο άρθρο 107 και για την προσπάθεια να καταπέσουν τα νομικά εμπόδια στις κατασχέσεις υπέρ των τραπεζών. κ. Πρωθυπουργέ, τα ρεπορτάζ μας θέτουν υπό σοβαρή αμφισβήτηση τη δημοκρατικότητα της διακυβέρνησής σας. Εσείς δεν λέτε λέξη γι’ αυτό αλλά επιχειρείτε να συσκοτίσετε τη σκληρή αλλά πρόδηλη πολιτική ειρωνεία του εξωφύλλου του UNFOLLOW 15, εμφανίζοντας τον εαυτό σας ως θύμα. Δεν είστε θύμα, είστε θύτης. κ. Πρωθυπουργέ, προσπαθείτε ακόμη να μετατρέψετε την ουσιαστική και τεκμηριωμένη δημοσιογραφική κριτική σε αντιδικία με την αξιωματική αντιπολίτευση. Το τι καταδικάζει και τι όχι η αξιωματική αντιπολίτευση μας αφορά μόνο στον βαθμό που μας απασχολεί δημοσιογραφικά. Μπορεί εσείς να έχετε συνηθίσει σε ΜΜΕ που λειτουργούν ως παραρτήματα των κομματικών γραφείων Τύπου, εμείς όμως δεν είμαστε ένα από αυτά. Το εξώφυλλό μας εικονογραφεί τη θέση μας, η οποία τεκμηριώνεται δημοσιογραφικά, ότι ο μεγαλύτερος φορέας αντιδημοκρατικής βίας στην Ελλάδα είναι η κυβέρνησή σας, οι αρχές των οποίων προΐσταται, και οι πολιτικές .
Τι δεν καταλαβαίνετε;.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου